NSR_Martin
Vill man så kan man.
Jao, lite hittar jag... Och göteplasten hittar jag till....SolitudE skrev:Martin du hittar där nere då va? Jag är helt vilse.. haha
Har varit på dom flesta mcbutikerna där innan så lite borde man ju känna igen sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jao, lite hittar jag... Och göteplasten hittar jag till....SolitudE skrev:Martin du hittar där nere då va? Jag är helt vilse.. haha
Nicklas_yamaha skrev:Jag är på!
Om min mc nu går igenom besiktningen på fredag![]()

Äh, jag kör ju slöhonda...Tjet skrev:Gött, då slipper man komma sist själv.![]()
![]()
NSR_Martin skrev:Äh, jag kör ju slöhonda...
Kom igen nu, måste ju finnas fler i göteborg...
NSR_Martin skrev:Jasså? Man vet aldrig, här regnade det endel iaf, vi va ute o körde med några här från stan plus ett gäng från skövde...Körning för skojs skull är roligare än transportsträckor
Får väll sticka till göteborg själv på måndag annars, slutar tidigt då så..
Vilka bra mc butiker finns det och var ligger dom? Om man söker efter skinnställ.
Okej, synd att vi inte åkte då, funderade en sekund på att åka själv, men, nja, körningen här lockade mer, hehe... Ni får komma hit annars så ska vi visa er lite fina vägar, eller är ni för lata för det?Tjet skrev:Regnade typ 4 droppar här idag.![]()
www.handelsboden.com har en del pyjamasar till bra pris, men ifall de har det där märket du sökte vet jag icke.
NSR_Martin skrev:Ni får komma hit annars så ska vi visa er lite fina vägar, eller är ni för lata för det?![]()
Haha, jo det är ju säkert flera millimeter längreTjet skrev:Utan tvekan är vi för lata, ja!![]()
Närmare från Jönköping och hit än tvärt om.![]()
NSR_Martin skrev:Haha, jo det är ju säkert flera millimeter längre
Göteborg är inte längre intressant för skinnställsbiten, så vi får se när det blir, men nån gång i sommar kommer vi upp till göteborg.

NSR_Martin skrev:Okej, synd att vi inte åkte då, funderade en sekund på att åka själv, men, nja, körningen här lockade mer, hehe... Ni får komma hit annars så ska vi visa er lite fina vägar, eller är ni för lata för det?
Har kollat runt lite nu, Berik har fina och prisvärda skinnställ, arlien ness (stavning?) har riktigt snygga delbara ställ, syns nämligen inte att dom är delbara, men tyvärr vet jag ingen här i närheten som säljer dom...
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |