Körning fredag 13/2 och lördag 14/2!

PuDDy skrev:
Tjena oscar. så dom är ute och glider. trodde inte i detta blöta kalla förhållande vi har. brrrr. hoppas det blir bätter så bör det bli en trajja, ducce fzr och 2 r6:or imorgon. :yoparty

Ni är inte kloka! :kocko En annan går o undrar om det kommer vara för kallt för att köra lite cross imorgon....

så . . e`re fortfarande lördag vid 13.00 som gäller?? för jag missade helt fredagskörningen (som borde börjat för 1 timme o 20 min. sen)

om väder och vind fungerar så tycker jag det är en god ide. men det ska snöa lite i natt enligt prognoser så vi får se. men vi får hålla koll på tråden imorgon jag vill köra.

oscar skrev:
Ska inte den som övningskör ligga framför sin handledare, samt har en övningskörningsskylt på sig!? :7peta

ÄHH, formaliteter. :D
5 timmars körning idag... WOHOOO!! :yoparty

allbin skrev:
så . . e`re fortfarande lördag vid 13.00 som gäller?? för jag missade helt fredagskörningen (som borde börjat för 1 timme o 20 min. sen)

Ja, 13:00 stortorget ímorrn!Uj fyfan vad kul det var idag... Bo$kens båge låter........ :Bugar

Då tackar vi för idag...fan vad det är roligt!!! Bara bilister som inte vet hur man bär sej åt i trafiken.. :kocko

Som handledare får jag ligga både framför eller bakom sålänge jag har uppsikt...

Övningsskylten...njo, den BÖR ju vara där...

Imorgon är det nya tag..(förhoppingsvis lite varmare, så man slipper ofrivilliga ställ)...svårt att veta då vädersidorna visar HELT olika saker...

Väl mött imorgon alla...lite preliminärt; Stortorget runt 1200 ZvULU tid
Annars ring Kay, b0$ken, Cornfed, nummer finns nånstans.
Annars fråga!

Tel: 0739 932042

Altså, 12:00 då på stortorget!!

/Sammordnare ;)

Jag o Jimmyretta försöker hinna till 12.00... men det kan bli tajjt. Köra dit gör vi OAVSETT väder :4skrika :yoparty
Hojjen nu påställd för 9170 skattade pix ( :arsele ) och dessa skall omsättas på bästa sätt! Faen - som å köpa en öl å bara titta på den annars jö :3freak

/Wheeeeelie

Robz skrev:
Jag o Jimmyretta försöker hinna till 12.00... men det kan bli tajjt. Köra dit gör vi OAVSETT väder :4skrika :yoparty
Hojjen nu påställd för 9170 skattade pix ( :arsele ) och dessa skall omsättas på bästa sätt! Faen - som å köpa en öl å bara titta på den annars jö :3freak

/Wheeeeelie

Vi börjas träffas vid 12.... vi väntar !!!

Jag kommer dit med en polare på sin egen r6 så då blir vi en blå och en röd. :yoparty hehe. ska bli kul imorgon. ett helt gäng ju.

Avafaaaan, jag får barnvakt kl 12. Kan inte vara på Stortorget förrän 12.30... :4skrika

Men sen e frågan om ni vill ha med en brutta vars hoj max går i 120... :confused:

exiteme skrev:
Avafaaaan, jag får barnvakt kl 12. Kan inte vara på Stortorget förrän 12.30... :4skrika

Men sen e frågan om ni vill ha med en brutta vars hoj max går i 120... :confused:

Som sagt...vi väntar, speciellt på damer...ingen panik...vi kör inte mycket fortare i detta väder...rosta/salta av lite bara...

Blött som f-n men jag kommer... Är där vid 12-tiden. :banana

+2 grader lätt dimma och fuktiga vägar, tur att man inte kan idag :gnissla

Dyngblött o fortfararande tjocka, jag hoppar... :huvet :(
Trevlig tur till er andra!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti