Körning fredag 13/2 och lördag 14/2!

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
På fredag rullar antagligen jag och Bo$kEn ut och bikar. Nån som ska på?
På lördag åks det med Puddy, och kanske Bo$kEn är me igen på den nyförvärvade duccen? Nån som ska me då?

Roligt om vi blir ett par! Kan ju samlas på stortorget eller ngt!

Prognoser:
Fredag: Mulet men uppehållsväder.+4C
Lördag: Mulet men uppehållsväder.+6C

Last edited:
Hmmm, motsvarande i Helsingborg då... :)

Jag orkar inte frysa mig ner till malmö på moppen. :)
Men, lördags körning hade varit kul!!

Fredagen den 13 kör jag inte hoj. Jag är skrockfull... :tungan

Robz: Vet inte med tid än. bO$Ken är min handledare så han bestämmer iaf när jag kan åka... Om jag inte får be bosken så får min 2a handledare åka bak på min båge, men det är inte så ni behöver stanna och vänta. Puddy kan intyga om ett trevligt touringtempo. :D

PS.
Du råkar inte kunna vara handledare åt en som kan köra hoj men vill lära sig lite kurvtagningstekniker osv? (det är jag altså... :))
Bjuder på donken efter körningar! :)
Behöver fler handledare ifall nån stupar/jobbar/vars hoj pajar eller vadsom.

Last edited:
Robz skrev:
Tider o nummer?? (PMa gärna mobil-nr) :banana

Du vet väl att det nyss blev lag på att alla som ännu inte ställt på måste få inviga säsongen på någon annans hoj som är påställd före ens egen? Speciellt om det är en Suzuki TL1000S och lånetagaren är bosatt i Veberöd? :D :tungan

Hepp!
Är oxå sugen på att inviga hojjen... Är troligen på om det är torrt väglag... :tummenupp

Jag kan Fredag 12-15, sen är det kört för min del, har ungarna hela helgen.

GSXR1100R skrev:
Jag kan Fredag 12-15, sen är det kört för min del, har ungarna hela helgen.

Ta me dom! Du kan få låna en ryggsäck av mig. :yoparty :tungan

Fredag jobbar väl folk dagtid för det mesta, så det blir väl bara vi med flexibla tider som kan ta en åktur vid 14:00 eller nåt, sen ansluta med de andra efter arbetstid? Eller ska vi alla samlas vid 17:00? Då är det ju natt... :tungan
Vilka tider säger ni då? Lördag klockan 13:00 på stortorget?

Hade premiärtur igår o hojjen e påställd så jag kanske hakar på. Blir så j-vla trist o köra i 0 grader från Svedala kl 7 på morgonen bara.
Följer utvecklingen i tråden.... :yoparty

Kay skrev:
...Du råkar inte kunna vara handledare åt en som kan köra hoj men vill lära sig lite kurvtagningstekniker osv? (det är jag altså... :))....
Måste man inte skaffa papper å så? (Är rädd att jag bara kan lära ut dumheter... :D )

TheDude skrev:
Du vet väl att det nyss blev lag på att alla som ännu inte ställt på måste få inviga säsongen på någon annans hoj som är påställd före ens egen? Speciellt om det är en Suzuki TL1000S och lånetagaren är bosatt i Veberöd? :D :tungan
:kocko :kocko ...men vi kommer nog förbi i Veberöd å varvar lite för att... låt oss säga påspäda djuriska drifter hos invånarna... :D

Zilversurfer skrev:
Ni är inte kloka.....+6 brrrrrr, kallt
HH-kalsingar å naken motor att värma fingarna på gör susen! FEGIS! :7peta

13.00 it is... :banana

Last edited:
Robz skrev:
Måste man inte skaffa papper å så? (Är rädd att jag bara kan lära ut dumheter... :D )

Jo. Jag fixar allt. Kräver bara en kråka av dig. :)
Kommer köra mest med bo$sKen nu i sommar, men det är ju alltid bra med fler, så säg till om du "orkar" ha mig som "elev". Det bjuds på donken med jämna mellanrum efter åkningar. :D

ps
Vet inte vad dumheter är, men du får lära mig lite knäskrap och kurvteknik så jag kan bli fotad och få en fin avatar ;)

Jaha....nu ska det tydligen vara regn hela jäla helgen.....
Men det känns som om vi måste trotsa vädergudarna iallafall...
Det var ju faktiskt han som började....

Var precis på lunch och på vägen tillbaka till jobbet så körde det förbi en Trajja, en gul 748 o en FZR 600 på Föreningsgatan. Undrar vilka det kan ha varit... :rolleyes:

Ska inte den som övningskör ligga framför sin handledare, samt har en övningskörningsskylt på sig!? :7peta

Tjena oscar. så dom är ute och glider. trodde inte i detta blöta kalla förhållande vi har. brrrr. hoppas det blir bätter så bör det bli en trajja, ducce fzr och 2 r6:or imorgon. :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti