Körning för likasinnade i Gävle 23/4...

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Körning för likasinnade i Gävle 23/3...

Vi tänkte ses vid Winn kl.12!!!! Macke? PeterPain? Övriga i trakterna runt Gävle!?!? Ju fler desto mäktigare... :bow :D
Givetvis är ickemotarder välkommna oxå (Rigge tex mfl...)!!
Ses imorrn!!!

Last edited:
Det är LÅNGT till 23:e april!!! :p

Och JA, jag ÄR avundsjuk!!! :D

Edit: Det är tur att det finns möjlighet att ändra sina inlägg, så man SLIPPER skämmas! MEN det syns iaf... :crash

Last edited:
Ebbe skrev:
Vi tänkte ses vid Winn kl.12!!!! Macke? PeterPain? Övriga i trakterna runt Gävle!?!? Ju fler desto mäktigare... :bow :D
Givetvis är ickemotarder välkommna oxå (Rigge tex mfl...)!!
Ses imorrn!!!

Menar du att jag skall sluta dricka sprit nu då???? Så man kan köra hoj imorgon bitti???

Re: Re: Körning för likasinnade i Gävle 23/4...

Pondus skrev:
Menar du att jag skall sluta dricka sprit nu då???? Så man kan köra hoj imorgon bitti???

Du gör som du vill. Ligga bakis eller glida runt o lattja på hojen o skrämma gamlingar mm... :skrämd :öl :D ;)

Låter skoj! I´ll be there.... :tummenupp
Ni kan känna igen mig på att det är jag som åker helt orginal 660 och inte kan slanga ordentligt :hej :crash :rolleyes:

Fan vilket kalasväder det va idag :tummenupp Tyckte synd om Heda som va tvungen att stå inne med skjorta och slips när vi kom och hälsade på.... :D

Några av dom som va med och körde idag

Bifogat

• 0323_0011.jpg
    0323_0011.jpg
    84.5 KB · Visningar: 131
Har en totalt kass kamera, det tar alldeles för lång tid från det man har tryckt till dess att den tar bilden. Så det är j-ligt svårt att ta kort på nån som stuntar.... :mad: Dessutom är det ingen zoom på den.

Bifogat

• max.jpg
    max.jpg
    42.1 KB · Visningar: 114
Man ser ju vad det är! Å med omständigheterna blir det ju bra kort......

Hellre kort utan zoom än inga kort :tummenupp
*Heda fanclub djungelordspråk*

*/ ?>
Back