Körning - eftersnack

Tack samtliga för åkturen igår, hade jätte kul. Bra vägar och vädret löste sig ju trotts att det såg rätt mörkt ut i början :tummenupp
Extra tack till k-man för däck byte och dämpar justering och raaz för skjutsen hem :banana

Alltid trevligt att träffa nya ansikten i stan på två hjul eller rent av ett... :hihi

Så hur var Bikeweek, ni som var där och körade ? Inga bilder/filmer från åkningen ?!:va

Skaffat dig Frysen spons ? :D

Glodde igenom alla bilderna, ni var med på rätt många... :hihi

Är de din Monster Retta Kid, som var trashad på sista bilden ?

Last edited:
Skaffat dig Frysen spons ? :D

Glodde igenom alla bilderna, ni var med på rätt många... :hihi

Såg ut som den stod i lasbilen med jonnes r1 bakom sedan en superduke.. Tur att du bytt kåpor innan då Dennis. Eller hade du bara dekaltrimmat?

Japp min hoj, gasade bort mig ut ur esset...:huvet

Men varven innan va jag jäääävligt snabb!:crash

de förklara varför man inte hittade monster Rettan på så många bilder. Antar den repar sig snabbt och är ute och gör 200km+ Wheelies med mera ? :hihi

de förklara varför man inte hittade monster Rettan på så många bilder. Antar den repar sig snabbt och är ute och gör 200km+ Wheelies med mera ? :hihi

Jaja, väntar på delar, sen jäfflar!!!:yoparty

Låter ungefär som när jag höll på med min 6ch helikopter som numer ligger i en låda i källarn.. :smasha

Last edited:
Särskilt när den hasar nerför asfalten :hihi :rolleyes: Medvetet ordval Rav3n?

Nä, förbaskat trist att du la dig Biffen. Hoppas att du snart är ute och gasar igen med samma attackattityd som innan! :yoparty

Last edited:
Hoppas att du snart är ute och gasar igen med samma attackattityd som innan! :yoparty

Såklart! Har texten "pokal eller hospital" skrivet på insidan av visiret, så kommer fortsätta köra med det som ledord!:tummenupp

Annars kan jag tipsa om Bazzaz Z-Fi TC ;) Inga släpp på två dar och bakdäcket var ju helslut på högerkant vid onsdag lunch

Jag har inte köpt någon sh-tröja pga brist på bra citat. Vad ska du ha? Du ska väl ha royalty på skiten :D

"Midnight bugs taste best" :hihi

Har själv tänkt att köpa en SH tröja, men vettifan vad man ska skriva på den, och särskilt nicka, vill ju inte direkt att det ska stå Landin81 på den =)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman