Körning - eftersnack

Tack för en trevlig runda ska klippa lite film och ladda upp hade :):yoparty

Idag har det övats wuiilis. HELA DAN :tuttar

Jag har tydligen ryckt lite i styret.. hehe Men det gick tillslut bra att köra 2,2-3,2-3-4,3,3-4. Kanske 3-4-5 nå gång, inte säker.

räven agerade kameraman mellan 19 och 21, dessvärre stod det något med "file error" när vi pluggade in kortet i datorn efteråt. Jag har aldrig vart så besviken på att en kamera inte fungerat :crash

Tack för en trevlig runda idag HDsash, Metallmaskinen och Goforit. Fin mjukglass i Hjo

WP_000027.jpg

Last edited:
Fuckin skräpminne, lyckades inte rädda filerna. Så nu flyger minne åt hell. Filmat ett bra tag och allt är puts väck. :mad: :4skrika :censored

Mitt o kalles minne funkade perfa som tur va ifrån våran lilla busrunda igår i alla fall =)

Mjo det är sant får väl bränna ut på en skiva o fixa över till dig nåndag..!

Vi blev ett större gäng idag och vi börjar bli bra på att parkera snyggt :)

Konstigt solblänk i bilden tyvärr

Waynes5jun.jpg

Synd att inte gröna kawan med skjuts och blåa BMW'n ville göra oss sällskap

Last edited:
Blev en spontantur för egen del idag, sträcka lite på benen och pressa Gixxern lite, Gränna -> Tranås -> Lekeryd -> Tenhult -> Taberg -> Sandseryd -> Back to Hka. Nästa ggn får de bli årets första Tranemorunda (för egen del). :tummenupp

Japp. Hökensåsvägen är ju skitfin nu. Man slipper ta omvägen över Daretorp längre. Värt en tur!

Däremot är Sandserydsvägen (Axamo-Taberg) grusad så undvik den denna vecka! Minst 5 km gruslappningar från Hedenstorpsrondellen, förbi Sandseryd och golfbanan iaf... :( Mitt på dan idag var det massor av rullgrus men något mindre på kvällen. Ev har de sopat bort värsta överflödet.

Kom loss lite sent men hann i a f svinga en Cola på Waynes igår. Kul att se att onsdagarna håller i sig :tummenupp

Trevligt med lite sällskap innan man styrde Gixxern västerut. Dyra framdäck till KTM? :D

Trevligt med lite sällskap innan man styrde Gixxern västerut. Dyra framdäck till KTM? :D

Syntes det så väl menar du? :rolleyes:

Det var kul som fan att se att uppslutningen växer till sig för varje vecka. :)
Det såg dock lite skitnödigt ut för den som höll på att få en pensionärsbuss i röven när kman och company stack ;)

Hade varit roligt om Fenja med egna ord beskrev kvällens repa ner mot Tranemo.

Saxat ur några sms efteråt "...helt jävla förträffligt" och "är fortfarande helt skakis - på ett bra vis" :D
Henne skrämmer man inte så lätt. Natural born biker babe! :tummenupp

Jepp, det var riktigt nice! :rolleyes:
Blev lite smått förvånad när K-man helt utan förvarning började wheela! Första tanken som slog mig va "vad gör jag nu!" men sekunden senare insåg jag hur fantastiskt det var o tankesättet blev i stället "enjoy the ride"!! Underbart! Det blev många smile under hjälmen! :tummenupp

Back