Körning annandag påsk (Måndag)

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Jag tycker att långfredagen var ruskigt lyckad :tummenupp :rock
På "andra svängen" så var man ju nästan i himmelriket :fakta

Vad sägs om en repris på Måndag??
Samma tid, samma plats...

Skulle vilja men kan tala för både mig och Yammaretta i detta fall och meddela att vi INTE kan köra då! :zpy :zpy :sjuk vi har ju personalfest på News på söndag med fri :öl :öl ... då vet man ju hur det BRUKAR bli..:rolleyes:

Bifogat

• dsc00065.jpg
    dsc00065.jpg
    48.5 KB · Visningar: 218
Körning annandag påsk...

Vilken tid kör ni på måndag? och varifrån? Jag hämtade min hoj i fredags så jag missade åkningen då, vill gärna vara med och göra om den på måndag... :squid

/Lila

Klart vi ska ut och åka på måndag. Det är väll därför det är röd dag...

På måndag skall det gazzas! :tummenupp Jag är med.

Affe_R1 skrev:
Jag tycker att långfredagen var ruskigt lyckad :tummenupp :rock
På "andra svängen" så var man ju nästan i himmelriket :fakta

Vad sägs om en repris på Måndag??
Samma tid, samma plats...
:tummenupp Det är klart man hänger på,nu har man bytt vajern till exupen så den fungerar den här gången så nu går det undan :squid

hade ju tok-kul i fredags!! , så jag hänger gärna med ! ;P
precis, det är väl därför det är röd dag va ?

sitter o väntar o väntar att priten ska gå ur kroppen så man kan åka idag också.. *tråååkit o vänta..*¨
/z

Vad tidigt det blir med kl 11..... Jag åker från Sundsvall på morgonen, och har aldrig kört hoj i Uppsala så jag vill gärna vara med! Undrar hur lång tid det tar i lite över motorvägstempo 30 mil...

Jag ska försöka hinna, men ni får gärna utgå från pumpen kl 12. Men det vill ni väl inte... :hej

NinjaNurse skrev:
Vad tidigt det blir med kl 11..... Jag åker från Sundsvall på morgonen, och har aldrig kört hoj i Uppsala så jag vill gärna vara med! Undrar hur lång tid det tar i lite över motorvägstempo 30 mil...

Jag ska försöka hinna, men ni får gärna utgå från pumpen kl 12. Men det vill ni väl inte... :hej

Om du inte hinner i tid kan du ju alltid ringa upp någon av oss på mobilen och se vart vi är någonstans. Telefonnummer hittar du på forumet. För givetvis ska du med ut och åka!

NinjaNurse skrev:

Vi står säkert och poserar en halvtimme eller så... :crash

Annars finns ju som M:et nämnde mobilnummer.

Jag dyker inte upp under dagen. Jag ska göra lite service på 620:n efter helgens träningsläger och låta kroppen vila ett tag, för jag är rejält sliten. Möjligen om jag tar en kortare tur ner på stan framåt kvällen innan det skymmer.

Om två veckor är det dags igen att värma upp slicksen och sätta ännu snabbare varvtider :tummenupp

11.00 ja det var lite tidigt.....det är ju ljust länge...så det är ju ingen panik? VI ska ut och åka men har vet inte exact när dock.....Taz är sugen på våfflor =) så han röstar på en sväng via sigtuna....hursomhelst så hinner inte vi till 11.00. Kanske slår en pling!

Kör med sunt förnuft!

edit: Vi for iväg lite senare med några vänner och det bidde Vaxholm o Bogesundsvägen...trevligt. God mat, och när vi kom hem en massa välförtjänt GLASS.

Ska försöka ha bättre koll nästa gång på dessa åka trådar så man ser dem i tid o kan planera bättre, även om jag just denna gången inte hade tillgång till Internet förräns idag (måndag).

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...