Körning 8/7 med bad och grillning som avslutning?

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Hoj
K7
Vi snackade lite om att försöka oss på en liten körning imorgon med lite grillning och bad som avslut.

Är det något som kan intressera någon eller sitter alla på Josefinas och dricker rosé imorgon?

Verkar som många har semester även från hojkörning,men skulle va trevligt med en körning iaf

Tror vi hoppar detta och troligen kör en AW och lite 5-kamp på grönan istället, och toppar med lite Rosé på Josefinas! :tummenupp

Väldigt vad folk har olika idéer, vad är det som gäller egentligen? :va

Jag tänkte dra en skön norrunda, dom som vill kan hänga med. Kör ifrån Statoil frescati kl 18:00 med en fulltankad hoj.

http://maps.google.se/maps?hl=sv&q=...tlif131012259929210&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

vilken väg ut mot norr, blire e18 så hoppar ja på vid shell roslagsnäsby

Tror vi hoppar detta och troligen kör en AW och lite 5-kamp på grönan istället, och toppar med lite Rosé på Josefinas! :tummenupp

aj aj aj...har du fallit för grupptryck :tungan

Last edited:
Om ni kör vägen förbi Gillinge (268:an blir det väl?), se upp i högern efter rakan vid Våmsjön (vettefan hur jag ska beskriva, först kommer esset, sedan passerar man en väg som kommer på från höger, lite raka, sedan den aktuella högern). Det var rikligt med grus och sten där igår och det går ju rätt fort om man vill.

Jag sitter hemma och myser med en malt. Körning får vänta för min del, tyvärr.:gnissla

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti