Morrre
- - -
Testa bana?
Hejsan! Undrar om det finns någon bana där man hade kunnat testa några varv med motarden... Skulle ju vatt äkligt kul o bara köra några varv på en riktig bana!
Och vet någon om det går några tävlingar eller liknande i 50cc?
Mvh: Morgan
Hejsan! Undrar om det finns någon bana där man hade kunnat testa några varv med motarden... Skulle ju vatt äkligt kul o bara köra några varv på en riktig bana!
Och vet någon om det går några tävlingar eller liknande i 50cc?
Mvh: Morgan
Last edited:

