Körning 21/6

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Ahhh, precis tillbaka efter en 6timmar lång kurvig körning med TexMex och Snaijk. Åsen(så klart), ängelholm, båstad, rögle, glumslöv, vallåkra, mörarp och hem. Ja.

Jag och TexMex snackade om att köra en bra sträcka imorgon igen, möjligtvis Halmstad. Finns det mer folk som är sugna på köra en lite längre sträcka imorgon? Kan vara bra att samla ihop folk så att det inte blir en spontan körning med folk som inte hinner läsa på forumet.

SÅ!? Vem är sugen på köra imorgon? Oavsett Halmstad, Kivik? eller det gaaamlaa vaaanliiiiga etc osv.. Kom med förslag om inget annat!

1. Wilcan
2. TexMex
3.

Last edited:
Avfärd 15.09

1. Wilcan
2. TexMex
3. WW?
4.

Hoppas tjyvarna håller sig borta. Byggt en jävla platå med ramp, lättare att få in hojen i det trånga garaget.. Låser sedan fast skiten, på med skivbromslås och in med bilen. Parkerar bilen med däcken snett så de måste bryta upp rattlåset för att rulla ut bilen, bräcka upp låset som håller i själva platån osv. Bara de inte får användning av platån för att slippa bära iväg hojen nu bara :(

Vad tror ni?

Last edited:
Avfärd 15.09

1. Wilcan
2. TexMex
3. WW?
4.

Hoppas tjyvarna håller sig borta. Byggt en jävla platå med ramp, lättare att få in hojen i det trånga garaget.. Låser sedan fast skiten, på med skivbromslås och in med bilen. Parkerar bilen med däcken snett så de måste bryta upp rattlåset för att rulla ut bilen, bräcka upp låset som håller i själva platån osv. Bara de inte får användning av platån för att slippa bära iväg hojen nu bara :(

Vad tror ni?

Skulle nog vara mer orolig för dom 2 snowracerna än för surhinken:arsele

Jag kan tänka mig att hänga med om det inte är bombrepa.
Jag har typ moppe acc över 160 (nåja) på min touringhoj och är ingen RR förare. Men jag kunde åtminstone hänga med i långsam grupp på MCK Vilse SVT-09 och NDR-09.

Men jag har inte kört med er innan så jag har ingen aning om vad ni ska samlas, så samlingsplats, gärna med gatuadress eller något man kan slå upp på en karta.

Den föreslagna tiden, 15:10 funkar för mig, måste som sagt veta VAR också bara.

Hojen klar & nytvättad

har ju latat mig hela dan, fick lite dåligt samvete, så jag var tvungen att få klar hojen. :D

Den föreslagna tiden, 15:10 funkar för mig, måste som sagt veta VAR också bara.

Ursäkta, 15:09.

Jag körde också i den bra gruppen, både på vårturen och nationaldagsturen.
Ingen fara alls, det blir inspirerande tempo om jag får bestämma. Gazza sönder kan man göra på tisdagar och på bandagar :) Som det ser ut nu blir det även vääldigt blandat med folk :)
Bara att hänga på! :)

Last edited:
Jaja, 15:09 går lika bra för mig. :)
(Jag hade ändå tänkt att ha lite mer än 1 minuts marginal)

Men jag undrar fortfarande var samlingsplatsen är!

Yamaha Center brukar vara officiellt som jag förstått, men på helgturerna är McDolnads på Stattena även schysst, kan man ta en glass medans man väntar in folket och passa på att posera lite.

Yamaha Center brukar vara officiellt som jag förstått, men på helgturerna är McDolnads på Stattena även schysst, kan man ta en glass medans man väntar in folket och passa på att posera lite.

Då är det i korsningen Ringstorpsvägen - Ängelholmsvägen ?

Stämmer bra det.

Ok

(Jag tog mig friheten att ta bort frågetecknet efter WW eftersom han sa att han fick klart hojen).

Avfärd 15.09 från McDolnads på Stattena (korsningen Ringstorpsvägen - Ängelholmsvägen)

1. Wilcan
2. TexMex
3. WW
4. GuessWho
5.

Tycker vi avaktar med tidsbestämmelse tills det hoppat in lite mer folk, är det halvdant väder.. eller egentligen oavsett vad så känns 15.00 väldigt sent...

Är vädergudarna på vår sida så har jag inget emot att köra senare så det även passar VBK bättre, men just nu ser det inte ut som det... Samtidigt skulle det bli molnigt idag med, men det ändrades snabbt på hd.se till en stor sol..

Vad synd att VBK inte kommer att hinna med till körningen :(

Valdes tiden så att han precis skulle missa det ?!?
Senare lägga det till 15:20 gör nog inte så stor skillnad på hur långt vi hinner om vi ska försöka ha med honom.

Annars, om han ändå inte hinner med, så skulle vi kunna samlas redan vid 14-tiden om ingen annan har förhinder då ?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing