Körning 19/6.

Men tydligen skulle de eskortera en massa dragoner som skulle hämta nån sessa nere på stan. Jag kunde andas ut. Schysst avslut på dagen dock. =)

Bifogat

• 20100619079.jpg
    20100619079.jpg
    214.2 KB · Visningar: 57
haha såg också typ 6 mc poliser när jag skulle hem från tekniska efter ett roligt snack med carl. De gav mig arga blicken :(:arsele

haha såg också typ 6 mc poliser när jag skulle hem från tekniska efter ett roligt snack med carl. De gav mig arga blicken :(:arsele

tack för en sjukt trevlig åktur!
Sorry att jag missade att du stog i busken och drog iväg tidigare :tuttar
Men du kom ikapp oss glada :banana.
Hoppas på fler körningar tillsammans i framtiden,alltid kul med nytt folk :)

Upp med bilder från körningen :yoparty

Last edited:
tack för en sjukt trevlig åktur!
Sorry att jag missade att du stog i busken och drog iväg tidigare :tuttar
Men du kom ikapp oss glada :banana.
Hoppas på fler körningar tillsammans i framtiden,alltid kul med nytt folk :)

Upp med bilder från körningen :yoparty

haha de luuungt asså :P hade ju en kissblåsa som en gravid 40 årig kvinna:P jo det hoppas jag också. nästa gång tycker jag dock vi satsar på norra sidan där från upplandsväsby mot brottby. massa underbara vägar där som INTE har skymd sikt ;)

haha de luuungt asså :P hade ju en kissblåsa som en gravid 40 årig kvinna:P jo det hoppas jag också. nästa gång tycker jag dock vi satsar på norra sidan där från upplandsväsby mot brottby. massa underbara vägar där som INTE har skymd sikt ;)

Låter grymt :tummenupp tackar aldrig nej för nya vägar.
Som sagt var det inge vidare roligt med skymda korsningar/krön men annars fina vägar. Men skrik till när det är dags :tuttar

Jag har fattat det så att onsdagskörningarna brukar vara just på norrsidan, så haka på där.

Ler fortfarande lite åt tanten som blev såå lycklig när du vinkade åt henne. Charmpojke där! =)

Last edited:
Ni som körde i lördags kommer ihåg än gul streetfighter. Nu är det andra bullar ;):tuttar

37401_433862175497_621960497_6186558_6895335_n.jpg

tackar alla;) ska ut å köra lite nu se hur den känns:) så ska jag ta lite bättre bilder i soljluset också. Blev klar med meckandet kl 00.30 :P hehe

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti