Körning 19/6.

SGF

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Hoj
gsxf 650-08*såld* gsxr 1000-09*såld* yz426f-01*såld*,Honda 450-05
Hallå Tanken är att lägga mil nu på Lördag så vi tänkte försöka samla ihop ett gäng för en trevlig åktur. :yoparty Vi sätter inget speciellt "tempo" utan vi rullar på så alla hänger med:krama.
Inget speciellt "mål" är satt men vore trevligt att stanna till vid något café längst med vägen:)

Har ni planerat nån resrutt? Jag tänkte ta hojen till Örebro på lördag, men beroende på var ni ska kanske jag kan åka med typ halva dan och sen fortsätta mot Örebro?

Har ni planerat nån resrutt? Jag tänkte ta hojen till Örebro på lördag, men beroende på var ni ska kanske jag kan åka med typ halva dan och sen fortsätta mot Örebro?

Nix ingen resrutt är planerad, men vi har dock pratat om att köra i söder om sthlm, men allt är självklart öppet för förslag :tummenupp

Så länge ni inte drar ut i skärgårn funkar det för mig, typ! =)

polisen.se skrev:
Är ni oroliga att kriminella ska begå brott i andra delar av Stockholm när så många poliser är upptagna med bröllopsbevakningen?

– Nej, vi kommer hålla den numerär för vardagsbemanning som tjänsteföreskriften säger. De som arbetar med kommenderingen är utöver den.
Verkar ju som de kommer ha bevakning som vanligt, men det lär ju knappast stå poliser i varannan buske en sån här dag :banana

så länge vi undviker att köra upp till Storkyrkan i svarta kläder, svart visir och med en passagerare med en väska så ska vi nog klara oss. =)

Fire up var och när?

Haha exakt

Donken sveavägen, inte bestämt exakt tid... 11-12 nånting?
Vad passar er bäst? Skönt om det hunnit bli lite värme i luften :)

Donken sveavägen, inte bestämt exakt tid... 11-12 nånting?
Vad passar er bäst? Skönt om det hunnit bli lite värme i luften :)

Undrar om Sveavägen ens är öppen för trafik imorrn? Körde just genom stan, i princip hela innerstan är spärrad.

Tror det är smartast att mötas på Rapido isåfall?

Undrar om Sveavägen ens är öppen för trafik imorrn? Körde just genom stan, i princip hela innerstan är spärrad.

Tror det är smartast att mötas på Rapido isåfall?
Hm hur kommer man dit isf, måste väl över vid bron där mot gamla stan? Ser att du bor på gärdet, vi kanske kan mötas upp innan och köra gemensamt, jag hittar som sagt inte så bra med mc i sthlm. Van att gå eller cykla, alt ta buss å t-bana :).

Hm hur kommer man dit isf, måste väl över vid bron där mot gamla stan? Ser att du bor på gärdet, vi kanske kan mötas upp innan och köra gemensamt, jag hittar som sagt inte så bra med mc i sthlm. Van att gå eller cykla, alt ta buss å t-bana :).

Japp, vi åker ihop, se det som en alternativ bröllopskortege. =)

Men nu får vi styra upp tråden lite. Körning imorrn 19/6. Samling på Rapido kl 11, avfärd 11.30 efter lite fika och tjat.

1. Anna (om jag tar mig ut från avspärrningarna!)
2.
3.

haha ok...

Körning imorrn 19/6. Samling på Rapido kl 11, avfärd 11.30 efter lite fika och tjat.

2. Calle.s
3.

haha ok...

Körning imorrn 19/6. Samling på Rapido kl 11, avfärd 11.30 efter lite fika och tjat.

2. Calle.s
3. Kurdsson

Om inte vädret sviker.Men var ligger rapid?

Vädret ser sisådär ut, men bekräfta senast 10.30 om ni vill köra, annars blåser vi av.

Det ligger på Skansbacken, strax nedanför Gullmarsplan.
Ritad karta: http://www.rapido.se/info/info.php4?id=7&lvs_menu=INFO&PHPSESSID=b38863b3b5552b9b3f8f7d07e019f977
Jag kan tyvärr inte få länken till Eniro att funka, men skansbacken heter det alltså.

Last edited:
Kan tänka mig att hänga på om jag hittar dit..Ser att någon från rätt sida stan ska med så .....kanske kan hänga på....

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP