Körkortsteori

Vänta tills du kommer hem o tanka ner Bonniers Trafikskola. Iofs så finns det inga frågor för MC, men det fixar man ju med bok. Jag använde enbart bonniers och läste igenom boken några gånger. Fixade teorin plättlätt...

Jepp, Bonniers är bra, jag fixade teorin i måndags och jag använde just Bonniers, plus en mc-teori bok, men det var ju inte många hojfrågor på provet direkt.

KalleBalik skrev:
Jepp, Bonniers är bra, jag fixade teorin i måndags och jag använde just Bonniers, plus en mc-teori bok, men det var ju inte många hojfrågor på provet direkt.

Bara bonniers?? fast du kanske har grunderna i teori..bilkörkort??

själv så är jag beginner och sitter och pluggar teori boken..men hjälper bonniers mycket..beställde det nyligt..inte av en kompis ;)

Fixade bonniers från DC nyss.
Det är bara det att det inte startar utan CD.
Ingen som har något litet "Hjälpmedel"? :rolleyes:
Om ni förtår...

jag använde bonniers, men mest en skiva som heter "280 körkortsfrågor för motorcykel" som säljs av Trafikpedagogik AB i Bromma.... funkar bra!

Lurvas skrev:
Om ni förtår...

Är det inte bara att söka efter en NO-CD patch på DC :) .

Lurvas skrev:
Om ni förtår...

Det finns med en textfil där det står exakt vad du ska göra.
Annars kommer det här:

1. Packa upp samtliga filer i en ny mapp

2. Packa upp filen iso.zip i ännu en ny mapp, bränn dessa nya filer med cd etiketten: Trafik01

3. Starta filen STARTA.EXE som ni packade upp först (se nr1)

Alltså...starta inte från cd utan från mappen där du packade upp allt.

Jag hade lite strul med att köra det i XP. Fick ställa ner upplösningen till 800X600 för att det skulle funka.

Mycket nöje :tummenupp

olaking skrev:
Bara bonniers?? fast du kanske har grunderna i teori..bilkörkort??

själv så är jag beginner och sitter och pluggar teori boken..men hjälper bonniers mycket..beställde det nyligt..inte av en kompis ;)

Jepp jag har bilkort sen tidigare, men jag använde bara bonniers till det också, det räcker! :)

KalleBalik skrev:
Jepp jag har bilkort sen tidigare, men jag använde bara bonniers till det också, det räcker! :)

Jaha..mkaay..då måste jag fixa det..ävet fast min kompis håller på....:P

idag var jag på datorn och gjorde data fas a-b klarade dom...sen så hade jag lektion och nu har jag bokat körlektioner..så det går framåt..men första lektionen jag kunde få tag i var i slutet av maj :(

men snart så har jag det..hoppas

är det ingen som kör STR Körkortstest 2, jag använder det och det funkar hur bra som helst, sen gör det ju inget att Vägverket och de flesta trafikskolor här om kring använder samma.. :D

InTrUDeR skrev:
är det ingen som kör STR Körkortstest 2, jag använder det och det funkar hur bra som helst, sen gör det ju inget att Vägverket och de flesta trafikskolor här om kring använder samma.. :D

Vad är det för någet??

Nån som vet var man kan få tag på kompletteringar till körkortsboken, jag menar en del har ändrats i lagarna den senaste tiden, jag tänker då på lagen vid övergångsställen, märkte också, men det är nog ett bra tag sen att LGF fordon har gått från 30km/h till ruggiga 40 km/h...

Nåt mer som ändrats, så man inte sitter o pluggar in fel??!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph