ErrolNorstedt
Ny medlem
Hejsan!
Jag hade tänkt ta mc-kort till våren. Min idé är att få klart teorin nu i vinter så körningen är det som återstår när våren kommer.
Snål och lat som jag är så undrar jag om någon vet var man kan ladda ner de aktuella teorifrågorna på internet?
Tack på förhand.
Med vänlig hälsning
ErrolNorstedt
Jag hade tänkt ta mc-kort till våren. Min idé är att få klart teorin nu i vinter så körningen är det som återstår när våren kommer.
Snål och lat som jag är så undrar jag om någon vet var man kan ladda ner de aktuella teorifrågorna på internet?
Tack på förhand.
Med vänlig hälsning
ErrolNorstedt

Jag tycker att det ger så mycket mer att läsa boken, förstå samband och hur saker verkligen funkar, så att man blir en säkrare och bättre motorcyklist.