Körkortet bortblåst!

Ernst skrev:
:fyllisar
Neheddu, det e dom enda som kan få nåd hos länstyrelsen o de andra byråkratiska packet :dummer
De är oftast helt oresonabla om vafan som helst, men yrkesargumentet har viss effekt.
Därför gäller... stanna inte i en vägspärr/fartkontroll/vafan det än må vara längs vägkanten som har med Polisen o dejsjälv att göra för då börjar väggrenssåpan med intriger o allt :tummenupp VÅGA BÅGA! tufft & köra fort :yoparty

Haha :D håller med dig ordentligt och till nr 18, det här sa min advokat efter att jag behövt lite rättslig hjälp efter min KK förlust.
Det ENDA dom egentligen bryr sig om är om du kan hävda extremt behov av KK i tjänsten, ev kan dom var snällare om man har 5 ungar med 5 kärringar kors och tvärs över landet. Sen är det bara att bre på så fett man orkar på brevet till Länsstyrelsen, satte nästan i halsen när jag läst vad advokaten skrivit :hihi

Ernst skrev:
Att steka snuten ger oftast en kick skönare än alla knull & fyllor människan nånsin skådat :D

Haha, :lol :hihi :D word... kan bara hålla med *garvar fortfarande*

Von Gordis skrev:
Jag är imponerad att ni kan kläcka ur er så mycket skit, utan nåägra som helst belägg.
Men vill se bevis för allt som andra skriver.
Och chrille, det är stor skillnad på priserna hos lunchrestaurangerna, pizzeriorna och frisörerna, här i Sthlm.
Och med ditt resonemang borde det ju varken finnas karteller innom var bensin- eller byggföretagen..
Helt enkelt för att karteller bara finns i ArkivX.

Sa jag att karteller inte fanns? Det jag sa var väl snarare att det int är karteller överallt....
Jag har inte heller krävt några bevis?
Vems inlägg har du läst eller är det bara för jävligt att inte alla hatar snuten?

Chrille skrev:
Sa jag att karteller inte fanns? Det jag sa var väl snarare att det int är karteller överallt....
Jag har inte heller krävt några bevis?
Vems inlägg har du läst eller är det bara för jävligt att inte alla hatar snuten?

En person sa att det fanns en kartell bland körskolorna, du trodde inte på honom.
Jag ville att sanningen skulle komma fram, så jag delade med mig av min kunskap.
Sen att du inte tror på ett respektabelt program som uppdraggranskning, visar bara på att du vägrar medge att nångon annan har rätt. :huvet
Inse att inte äns du alltid kan ha rätt, trotts att dina åsikter om polisen är politiskt korrekta. :7peta

Von Gordis skrev:
Sen att du inte tror på ett respektabelt program som uppdraggranskning, visar bara på att du vägrar medge att nångon annan har rätt.
Med den "respektable" kommunisten Janne Josefsson som främste "journalist". Respektabelt, verkligen.

valmers skrev:
Med den "respektable" kommunisten Janne Josefsson som främste "journalist". Respektabelt, verkligen.

Sist Janne "Faktafelet" Josefsson åkte hem från jobbet såg han en taxichaufför som säkert var terrosrist och som troligtvis, kanske i nästa sekund skulle placera en sprängladdning under Globen.

Precis efter det gick han in på posten och upptäckte att det bytt namn till Svensk Kassaservice vilket i sin tur måste betyda att de planerar ett övertagande av Systembolaget som i sin tur har viner från Sydafrika och det måste betyda att de utbildar terrorister på ...........posten???

Sen kom han hem och skulle äta lite ostkaka. Fick då reda på att ostkaka inte alls görs på vanlig ost varvid hela teamet i Uppdrag Granskning ryckte ut till Arla för att försöka få en förklaring till detta oerhörda, upprörande och hemska bluffmakeri som pågått i decennier. "Men det står ju Ostkaka på paktetet, är inte det fel då? Är det inte? Kan ni försvara det? Vad har ni att säga till de stackars vilseledda konsumenterna?

Von Gordis skrev:
...
Inse att inte äns du alltid kan ha rätt, trotts att dina åsikter om polisen är politiskt korrekta. :7peta

Politiskt korrekt? Jag har, i den här tråden, sagt att svenska folket är för dumma för total yttrandefrihet och du tror att jag bryr mig om jag är PK??

Med körskolorna är det inte ja eller nej som gäller. Kan du tro på att inte alla körskolor samarbetar? Vet du hur många som samarbetar?

valmers skrev:

Han är ju inte bra, men faktat han tar fram är ju sällan felaktigt..
:fakta

Det är bättre om ni hittar några sakfel i det specifika program Von Gordis refererar till.

Von Gordis skrev:
Han är ju inte bra, men faktat han tar fram är ju sällan felaktigt..
:fakta

Är det? Som när han intervjuar ungar i Fittja som lever rövare framför kameran - sen går han hem och klipper om det till att alla ungar sticker ut och slåss så fort de får chansen? Ungarna hade ändå sagt att de bara skoja...

Chrille skrev:
Politiskt korrekt? Jag har, i den här tråden, sagt att svenska folket är för dumma för total yttrandefrihet och du tror att jag bryr mig om jag är PK??

Med körskolorna är det inte ja eller nej som gäller. Kan du tro på att inte alla körskolor samarbetar? Vet du hur många som samarbetar?

Det var STR:s trafikskolor som sammarbetade.
Att säga att svenskar är dumma, är inte så farligt, däremot om du skulle säga att negrer är korkade, vore inte politiskt korrekt. :fakta

Von Gordis skrev:
Det var STR:s trafikskolor som sammarbetade.
Att säga att svenskar är dumma, är inte så farligt, däremot om du skulle säga att negrer är korkade, vore inte politiskt korrekt. :fakta
Som neger kan du göra det, men inte som viting, samma sak om en neger säger att en viting är dum, fördommar fördummar.

I övrigt så är det asfett att köra för fort bara man inte kör på någon eller brakar ut i spenaten, att dra snuten e ett måste väl, det är väl därför som man har sporthoj, alla snutar är svin och alla politiker ljuger, kommunister vill förbjuda fria åsikter, staten tjänar mer på alkoholskatten än det kostar samhället att vårda offren (det går ju inte ens på samma konto).

*Satir/ironi varning på ovanstående text*

valmers skrev:
Ur spår, gubbe.
Nonsensinlägg kan vara roliga några gånger. Bara nonsensinlägg är bara tröttande.

Bingo skrev:
Nonsensinlägg kan vara roliga några gånger. Bara nonsensinlägg är bara tröttande.
Just det kan du vara vänlig att sluta med dina nonsensinlägg Bingo :mad:

GSXR1100R skrev:
Just det kan du vara vänlig att sluta med dina nonsensinlägg Bingo :mad:
Jag ska ge dig stryk på lördag. Vänta bara :mad:

Chrille skrev:
Är det? Som när han intervjuar ungar i Fittja som lever rövare framför kameran - sen går han hem och klipper om det till att alla ungar sticker ut och slåss så fort de får chansen? Ungarna hade ändå sagt att de bara skoja...

Var det nagon som sag det programmet där Janne Josefsson, nervös som tusan, akte ut till Fittja för att träffa de som han hade filmat/förlöjligat i Fittja Paradiso?
Han var inte direkt populär eller omtyckt kan jag meddela eftersom han enligt de som varit med i programmet inte varit ärlig utan visat en helt felaktig bild av deras liv.

Chrille skrev:

Som lantis så kanske du inte vet att det är så det ligger till, men jag, som bör nära både tensta och rinkeby, VET att det är så dom beter sig.

Von Gordis skrev:
Som lantis så kanske du inte vet att det är så det ligger till, men jag, som bör nära både tensta och rinkeby, VET att det är så dom beter sig.

Ähh, HÅLL KÄFTEN :fatta!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...