körkort???

körarrn

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
ingen just nu
hur svårt e det att ta körkortet egentligen måste man plugga mycket innan och får man börja övningsköra innan man e 16?:confused:

Det beror ju på hur smart du är :D
Du får börja övningsköra när du är 16om ja inte har helt fel :yoparty

Edit: finns 3000000000000 andra såna här trådar..

det är ungefääääääär såhär svårt: |-----------------------| med en felmarginal på |--| +-

Kanske ska kolla igenom en del trådar innan du startar nån sån här tråd:)

Finns hyfsat många andra...

Sökfunktionen är ju nere men det är iten så svårt att hitta ändå:tuttar

det var inte så jätte svårt så länge man tränar mycket och vill verkligen ha kort så går det bra ...

Det beror på vad för snöre det är :D

ni säger att det finns flera trådar med såna här frågor men jag hittar dom inte SKICKA LÄNK och vrf e sökgrejen inaktiverad??

För att sidan var slö :D
Leta trådar, ingen vet eller kommer nånsin veta vad ett kort kostar, kan kosta allt ifrån 1000:- - 10000000000000000:-
Svårhet o.s.v beror på hur duktig du själv är, vilka vv gubbar du får o.s.v

Som t4app3r sa "Hur långt är ett snöre"

vi säger såhär. det är SJUUUUUUKT svårt att ta lätt mckort så blir du inte besviken när du inte klarar det..... det är olika från person till person. du kan vara sjukt duktig på att köra men ha så in i helvete dåliga nerver så du skiter ner dej och stammar och kan inte gå när du kommer till vv vilket ganska säker kommer resultera i ett nej när du har kört färdigt. om du ens får börja köra. köra lågfarten utan å slappna av är inge bra... sj körde jag kanon på körskolan men av nån anledning glömde jag stänga av blinkersfanskapen HELA tiden på uppvärmningen med skolan innan. min lärare sa till mej att allt annat ser jättebra ut men det måste du lösa. håll fingret på knappen, tryck hela tiden, gör vaffan som helst. dock missade jag det en gång på uppkörningen oxå.

eller så kan du vara tvärtom. helt jävla fucking värdelös på¨att köra men då kommer din skola förhoppningsvis inse hur värdelös du är och ger din uppkörningstid till nån annan som har chans att klara det.

"hur långt är ett snöra" är ett mycket bra svar på din fråga då det skiljer så in i helvete från person till person.

så nu har jag svarat på din jävla idiottråd oxå. fattar inte varför jag gör det men varsågod...

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back