unknownuser
Student
.....
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rolle85 skrev:Du kan göra bil teorin och mc teorin på samma gång. Du får extra frågor då...
xfader skrev:är det ändrat eller?
Jag fick inte skriva för båda samtidigt ivf, utan man fick skriva två olika prov som var typ likadana. Men det var ett par år sen iofs
/xf
xfader skrev:är det ändrat eller?
Jag fick inte skriva för båda samtidigt ivf, utan man fick skriva två olika prov som var typ likadana. Men det var ett par år sen iofs
/xf
jag har samma uppfattning som dig och jag ska göra samma grejj fast den 22 april, lycka tillkurre3 skrev:Jag har haft b-kort i drygt ett år. Skrev teorin för A för ett par veckor sedan, hade inte behövt läsa spec. teori för mc, dessa frågor kan man besvara med antingen sunt förnuft eller med hjälp av baskunskaper kring mc.
Jag kör upp 27 april med min nedstrypta r6a. Tänker inte ta lektioner eller övningsköra privat men åker och övar lite balansgrejer och inbromsning precis där jag bor (på landet). Var ute första svängen idag, underbart!
För mig kostar kortet knappt 1000 kronor totalt.
Kan man behärska cykeln och kan köra bil i trafiken tror jag det är lugnt!
Har någon nån helt annan uppfattning?
kurre
kurre3 skrev:Jag har haft b-kort i drygt ett år. Skrev teorin för A för ett par veckor sedan, hade inte behövt läsa spec. teori för mc, dessa frågor kan man besvara med antingen sunt förnuft eller med hjälp av baskunskaper kring mc.
Jag kör upp 27 april med min nedstrypta r6a. Tänker inte ta lektioner eller övningsköra privat men åker och övar lite balansgrejer och inbromsning precis där jag bor (på landet). Var ute första svängen idag, underbart!
För mig kostar kortet knappt 1000 kronor totalt.
Kan man behärska cykeln och kan köra bil i trafiken tror jag det är lugnt!
Har någon nån helt annan uppfattning?
kurre
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |