Körkort 2012

om man trillar på risk2an blir man underkänd då? med tanke på vilket väder som kommer nu i veckan!

Last edited:
om man trillar på risk2an blir man underkänd då? med ranke på vilket väder som kommer nu i veckan!

Absolut inte! Risk2an är till för att uppleva de olika riskerna. I risksituationer sker olyckor.

Kuggad blir du bara om du inte kan köra fordonet i princip.

Absolut inte! Risk2an är till för att uppleva de olika riskerna. I risksituationer sker olyckor.

Kuggad blir du bara om du inte kan köra fordonet i princip.
Gött! Det är iaf skönt att man inte behöver använda sin egna hoj för tänk om jag trillar! Vill ju inte repa min:tungan

Gött! Det är iaf skönt att man inte behöver använda sin egna hoj för tänk om jag trillar! Vill ju inte repa min:tungan

Äsch, ifall man trillar så har man inte bedömt riskerna korrekt :fakta

Fick mitt A-beg förta tisdagen, underbart att vara uppe i sadeln igen efter nästan ett år utan hoj...
Kawaskaki ER6N körs strypt för tillfället, något geni fick för sig att ramen skulle sitta ivägen för skriven till strypningen så det får åtgärdas senare när man orkar, just nu så är jag nöjd (twin rockar) men det händer ju inte så mycket efter 6k varv...

Skickat via Tapatalk 2

Vid den här tiden förra året hade femtio pers här inne tagit kortet.
Var är årets lista..?:7peta

Imorgon gäller det på Tullinge!!
Kör upp Privat så vi får väl se hur det går... :)

Gick ju helt å hvete dock!!
Bommade högfarten... var för "kantig"...
Men ändå bra och tydlig instruktör..
Tyvärr hade de bestämt sig för att kugga privatisterna idag 2 av 8 körde privat och det var vi två som fick åka hem... Tak å bock!
På´t igen bara!:yoparty

Kör risk2an imorgon. Jag tror det kommer bli en riktigt kul dag med bra väder!
Uppskrivningen är på fredag. :) så nu är man på G känns det som.

"Daddycool- Kantig eller klantig? :tungan Vad menade han med det egentligen? en något lite bättre motivering måste han endå ha haft.

"Daddycool- Kantig eller klantig? :tungan Vad menade han med det egentligen? en något lite bättre motivering måste han endå ha haft.
Kantig,
inte så mjuk och följsam som han tyckte att jag skulle vara i högfartsbanan... och att jag skulle hålla ihop vändningen bättre... var den långa förklaringen jag fick sen efteråt...

Klara kortet idag :) Gick hel kasst på manöver banorna men klara det ändå, varit ute o gasa hela dagen!! Vilken frihet !!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park