Körkort 2011

körde för första gången i dag på körskola grymt kul, men lågfartsbanan var jobbig samt svår fick kramp i handen mm ,samt gjorde bromsprov kul men svårt innan man kan tekniken
köra landsväg var enklare körde en bmw 800 fan vilken skön cykel abs bromsarna var grymma

Vi som tog körkort 2011
1. 26/4 Eastflower, Halmstad
2. 26/4 Danne1979, Lund
3. 26/4 SuperbikeLKPG, Linköping
4. 27/4 Adde-på-2-hjul, Uppsala
5.27/4 Cagiva raptor, Uppsala
6. 27/4 Istvan84, Borås
7.
8.
9.
10.

Körde upp idag 12.45 som privatist, fick mitt lämp för mindre än en månad sedan, och endast övningskört 6 ggr med far. Men klarade det galant, han hade inget att klaga på alls :) Gansk stolt att jag fixade dey så snabbt och enkelt som privatist :) Såå jäkla underbart! Vart ute och kört hela dagen :) Grattis alla andra som tatt det. Och ni andra som kvarstår. Lycka till :)

Grattis:yoparty

Första inlägget då va!

Så nu har man tagit sig i kragen, skickade in papperna idag! Hoppas jag får mitt lämp till mitten av juni då jag har semester, och förhoppningsvis kan köra mycket med min fader under den tiden och njuta av det sista på säsongen :)

Verkligen bra och kul att läsa vad folk skriver om sin uppkörning/inlärning! Känns som jag har bra koll på vad man ska tänka på eftersom folk frågar liknande frågor om och om igen, i synnerhet om lågfartsbanan.

Får ju tillägga att jag är avis på er som nyss tagit era, men får skylla mig själv att jag inte sökt lämp tidigare :) Då har man å andra sidan kanske inte haft ekonomi till det heller.

Nu börjar det hända lite här på körkortsfronten. Kul att se! :)

Ett stort grattis till alla som klarat kortet och lycka till till er som är på väg mot finalen. :tummenupp

Tappa inte sugen även om ni vill slänga hojen i ett dike vissa dagar när konbanorna går åt helsike. Såna dagar krävs för att man ska gå framåt också.

Tack alla, grymt kul att fått det :) Har dock bara varit ute och kört själv, måste få med mig någon :)

Kl 11:40 28/4 fick jag lappen... 4 mil o 2 timmar senare stod hojen på verkstad. Punka på bakhjulet.. :D 40 min senare var man back on track :D

kör risk 2:an på gillinge banan 6:e maj sen uppskrivning på måndagen sen hoppas på en snabb uppkörnings tid. kanske man kan få kortet i år :D någon som ska på risk 2:an då kl 7:30

Körde risk2an igår! Jävligt kul och lärorik kurs tycker jag! Det enda man kan gnälla över är priset...4k:brinnerup
Teoriprov på fredag!:banana

Körde risk2an igår! Jävligt kul och lärorik kurs tycker jag! Det enda man kan gnälla över är priset...4k:brinnerup
Teoriprov på fredag!:banana

Lycka till!!

Men dra åt he#¤%te va dyrt!! minkomer kosta 2900kr, det har jag klagat över till alla jag känner xD Viserligen lätt jag tar , men det var inte mycket dyrare för tung.

Ska plugga teori och har en körlektion idag!

Gör Risk2an nästa måndag, teorin nästa tisdag. Hoppas sedan på en snar uppkörning!!

Gjorde risktvåan idag, kul men dyrt(3750). Har teoriprovet imorgon, hoppas på snabb uppkörning sen.

Inskickat av istvan84 Läs Inlägg
Vi som tog körkort 2011
2. 26/4 Danne1979, Lund
6. 27/4 Istvan84, Borås
7.28/4 Henkenilsson, Kristianstad
8.
9.
10.

Inskickat av istvan84 Läs Inlägg
Vi som tog körkort 2011
2. 26/4 Danne1979, Lund
6. 27/4 Istvan84, Borås
7.28/4 Henkenilsson, Kristianstad
8.
9.
10.

grattis!

vad körde du upp på för hoj? :)

Hm, min Risk2 på Bulltofta i Malmö kostade 3300...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman