Jag hade jättesvårt för krypkörningen. Men det släppte för 2 lektioner sen. Att våga luta hojen samt att ha kroppen rakt är a och o. Samt inte spänna sig för mycket. Och BLICKEN! (sa jag BLICKEN?).. titta inte för nära. Då välter du. Ha konorna i periferin och håll upp blicken 
När det gäller högfarten så gäller det att "ta i" vid undanmanövern och helst så skall man köra motstyrning på slalomen. Då blir det inte så yvigt som om man "viftar med höfterna"
Imorrn skall jag skriva teorin för andra gången (missade med ett fel (för mycket) förra gången). Har kört testprov ifrån STR och fixar frågorna med 1-5 fel. Så jag BORDE klara det.
Men lite nervöst är det ju...
När det gäller högfarten så gäller det att "ta i" vid undanmanövern och helst så skall man köra motstyrning på slalomen. Då blir det inte så yvigt som om man "viftar med höfterna"
Imorrn skall jag skriva teorin för andra gången (missade med ett fel (för mycket) förra gången). Har kört testprov ifrån STR och fixar frågorna med 1-5 fel. Så jag BORDE klara det.
Men lite nervöst är det ju...


(dock höll jag ju inte 50, kanske 35-40, måste kolla mer nästa gång
. När jag släppte gasen en bit innan blev det bra. Lektion 3 var det, så jag försöker vara lite förlåtande, blir så jäkla otålig när det inte går
Uppgraderade mitt lätta efter 19 år.
tvåans växel i vändningen..hmmmm.....måste testa..jag kommer ju aldrig så fort i den vändningen