Körkort 2008

Faaan va coolt alltså, speciellt att hävda att man är "En tuffing" på nätet inger respekt alltså sen ring in alla era kompisar så kan ni sätta upp ett LAN och skriva tuffa inlägg så ni får r-e-s-p-e-k-t av alla noobs.

Faaan va coolt alltså, speciellt att hävda att man är "En tuffing" på nätet inger respekt alltså sen ring in alla era kompisar så kan ni sätta upp ett LAN och skriva tuffa inlägg så ni får r-e-s-p-e-k-t av alla noobs.

Haha, ja jag syftade ju verkligen på att jag är en tuffing.:va

Ta ditt jävla körkort te våren nu istället o låt din fina hoj stå tills dess bara så blir alla nöjda o glada, gonatt.

jag försvarar dig i det här fallet, för jag misstänker att du är å gräver i denna tråd -efter unga små flickor som planerat ta mckort 2008, men så hittar du ingen, å tar ut frustration på någon snubbe som råkat lägga sista posten :D :hihi :slicka :corn

å vart fan har corn smiley'sen tagit vägen :mad:

jag försvarar dig i det här fallet, för jag misstänker att du är å gräver i denna tråd -efter unga små flickor som planerat ta mckort 2008, men så hittar du ingen, å tar ut frustration på någon snubbe som råkat lägga sista posten :D :hihi :slicka :corn

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

tänkte försöka fixa tungt kort till våren nu....har precis köpt ny hojj med så de e en liten sporre ..skulle tatt kort för 2 år sen men de blev aldrig av.....men i år ska ja fan ta!!!

Haha, ja hatar dig Michelle :D...

whoo flax de inte höjde innan jag kom igenom, jag blev nästan stammis på förarprovsenheten... :D

i skåne så tidigast slutet mars-början av april. det beror skitmycket på vädret, man får ta och ringa trafikskolorna när det börjar se lovande ut... PMa mej för namnet på malmötrafikskolan som körde på mej, haha :näsblod

Då har man god tid på sig att kugga teorin alltså :rolleyes:

Jaså, blev du påkörd av en mc från skola?

Då har man god tid på sig att kugga teorin alltså :rolleyes:

Jaså, blev du påkörd av en mc från skola?

teorin var en baggis, det var uppkörningen som var knepig... tänk på att du måste fixa uppkörningen inom ett år efter du kirrat teorin.

ja men det var ingen större fara flög bara av och fattade inte riktigt vad som hänt. Men det hände också en annan snubbe vid en annan MC-körskola i Malmö och han hamnade på lasarettet.

kommer man kunna köra upp vid tullinge i år? Det gick i höstas men dom ska väl göra om flygfältet till bostadsrätter?

teorin var en baggis, det var uppkörningen som var knepig... tänk på att du måste fixa uppkörningen inom ett år efter du kirrat teorin.

ja men det var ingen större fara flög bara av och fattade inte riktigt vad som hänt. Men det hände också en annan snubbe vid en annan MC-körskola i Malmö och han hamnade på lasarettet.

Var tvärtom för mig när det var B-kort som gällde, uppkörningen var löjligt enkel.
Fast det kanske är annorlunda med MC.,
Man får väl snart börja spana på hoj och skinnställ, se hur fattigt man får leva de kommande månaderna :D

Afan, då kom du relativt lindrigt undan ändå. Illa som fan om man hamnar på lasarettet eller valfri intensiv.

Var tvärtom för mig när det var B-kort som gällde, uppkörningen var löjligt enkel.
Fast det kanske är annorlunda med MC.,
Man får väl snart börja spana på hoj och skinnställ, se hur fattigt man får leva de kommande månaderna :D

Afan, då kom du relativt lindrigt undan ändå. Illa som fan om man hamnar på lasarettet eller valfri intensiv.

det är guldläge nu att köpa hoj. blir bara värre.... det blir fattigt som fan för man kan ju inte kontrollera sig... men betänk att du får straffig försäkring om du köper dej en 1000 cc RR...

det känns ganska sunk om det är pga trafikläraren på körelktionen liksom. man börjar ju undra lite vad det är för klåpare...

tog körkortet sommaren 07 har körkorts frågor på datorn om någon e intresserad
maila mig isåfall

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma