Körkort 2007

Uppkörning

om 13 timmar gäller det........tårta till all om jag klarar det:cpparty :fyllisar .............men det blir en sporthoj smilie tårta :födelseda , har ej råd annars.

Wish me luck

Usch... på torsdag gäller det för mig. Börjar bli närvös nu, speciellt när man ska vara först ut kl 08:00! Hoppas man är morgonpigg då =)

Någon som har några tips om lurigheter för uppkörning i Tullinge?

Usch... på torsdag gäller det för mig. Börjar bli närvös nu, speciellt när man ska vara först ut kl 08:00! Hoppas man är morgonpigg då =)

Mycket villaområden o högerregel, anpassad hastighet efter omgivning. Eventuellt får du pröva på Slingerbulten också, kika på instruktionsvidjosarna som cirkulerar på nätet! :tummenupp

Jag har också första tiden klockan 8:00 på tullinge, fast det är nästa tisdag. :)

Lycka till! Sen måste du ge mig tips:D

Idag satte jag högfartsbanan på körlektionen :yoparty :yoparty

Tack till alla tips som jag fick :) en blandning av allt löste "proppen" till slut

Så nästa är att sätta trafiken och det SKA jag göra nästa gång sen är det uppkörning :yoparty

Har uppkörning nu på Onsdag 5/9 i Sandviken och börjar får lite puls redan nu, blir nog en lång dag imon...

Mycket villaområden o högerregel, anpassad hastighet efter omgivning. Eventuellt får du pröva på Slingerbulten också, kika på instruktionsvidjosarna som cirkulerar på nätet! :tummenupp

Tackar!
Vilka instruktionsvideos är det du menar? Finns det några namn på dem? :)

Idag satte jag högfartsbanan på körlektionen :yoparty :yoparty

Tack till alla tips som jag fick :) en blandning av allt löste "proppen" till slut

Så nästa är att sätta trafiken och det SKA jag göra nästa gång sen är det uppkörning :yoparty

Härligt ! :tummenupp
Lycka till med uppkörningen :)

I morgon efter kl 16 är man extra lycklig om allt går som det ska.
Undrar om man kanske ska åka ut till Barkarby området ikväll och reka lite.
Typ kolla efter riktiga kugg sträckor osv. Man har ju börjat fått upp pulsen
redan...

Klarade kortet såhär elva dagar efter mansdagen! Känns galet nice, skönt att slippa köra A1 :)

YeaaaaH!! Grymt härligt! :banana
Det gick nästan smärtfritt men lappen överlämnades idag kl 17:30 ca.
Känslan är enorm just nu, obeskrivligt! :2cool

Grattis till lappen

Skall själv köra upp på Barkarby i slutet på september.

Vilken kryp respektive undanmanöver fick du göra?

Var åkte ni?

Fick den med ett T som du förs ska leda in hojjen i och sedan slalom och vändning tillbaks.
Alltså den banan som du inte gör stop på utan du krypkör hela tiden igenom.
Manöver banan var den som det går att välja vilket håll som manövern ska göras.
Jag fick göra åt vänster. Trafikdelen körde vi lite tätområde i Barkarby sedan ut
på motorväg till Kungsängen och där tätområde igen sedan blev det
mindre vägar tillbaks mot Barkarby med avslutning på trafikplats Stäket.

WOOOHO
kom precis tillbaka efter uppkörning i Tullinge med gott resultat!

Klarade kontroll, höghastighet, kryp och broms utan några problem. Allt bara satt :D

Sen så vart det lite kringelkrokvägar ut mot lida och avslutade med massa villaområde-körning.
Gjorde en miss och missade en 50skylt och höll 30 och blev omkörd av "kontrollanten" eller vad det heter. Men han gick på helhetsbedömningen och gav mig lappen :D

Sen sa han att det blev så jävla tråkigt att köra i 30 så jag brände om dig lite :)

Skönt att få skriva av sig och att få det avklarat!!!
Grattis till mig! :banana :wiggle :2cool

WOOOHO
kom precis tillbaka efter uppkörning i Tullinge med gott resultat!

Klarade kontroll, höghastighet, kryp och broms utan några problem. Allt bara satt :D

Sen så vart det lite kringelkrokvägar ut mot lida och avslutade med massa villaområde-körning.
Gjorde en miss och missade en 50skylt och höll 30 och blev omkörd av "kontrollanten" eller vad det heter. Men han gick på helhetsbedömningen och gav mig lappen :D

Sen sa han att det blev så jävla tråkigt att köra i 30 så jag brände om dig lite :)

Skönt att få skriva av sig och att få det avklarat!!!
Grattis till mig! :banana :wiggle :2cool

Grattis!:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma