Palma
Ny medlem
Motin skrev:2283743Då kan vi bilda klubb...
Ja, nu ser vi till o klara det i morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Motin skrev:2283743Då kan vi bilda klubb...
Palma skrev:2283757Ja, nu ser vi till o klara det i morgongood luck!
Motin skrev:2280738Mjo satt mig på en 2 hjuling o KÖRDE för första gången i början på Maj.. tagit en del lektioner samt kört privat.. Fick inte uppkörningstid förrän 6:e Juli... Lektionerna har vart något utspridda pga OERHÖRT STORT tryck på vår enda körskola som kör mcutbildning i stan...
Och sen är det ju ett faktum att alla lära sig olika fort.
O sen att jag visar mig här skriver i denna tråd flitigt.. ja det är väl mitt eget fel![]()
JK79 skrev:2283664Nervös hela jävla dan, men men det gick som på räls ändå![]()
Trots lite missar med bakhjulslåsning i 70, fotnedsättning i manöverbanan, men körningen gick perfekt![]()
Motin skrev:2282814Grattis ! Kommer du ihåg om krypbanan lutade ? Somebody här på forumet varnade mig lite för att den lutar.. samt andra som tagit kortet i Örebro.
Vi kanske ses på vägarna då framöver..

Palma skrev:2285723åker Iväg till uppkörningen nu. Judgement day is here..

Motin skrev:2285725Åker mot min uppkörning 11:30 .. påbörjas 13:00![]()
![]()
![]()
HOPPAS HOPPAS!!!Palma skrev:2285723åker Iväg till uppkörningen nu. Judgement day is here..
Psychodad skrev:2284689Får väl lov att gratulera. När får vi se dej med hoj här ute då?
Konbanorna går ganska bra men har bara "smala" vägar med djupa diken vid sidorna att öva på och då åker fötterna ned vid 180 vändningarna både i lågfart och högfart
Men men, ska ut i morgon igen och leta rätt på en parkering där jag kan öva dessa vändningar på och hoppas att jag får till dem innan torsdag nästa vecka.
.
Skäms som fan inför mig själv då ja har b-kort men.. man kan ju misslyckas ändå..
Skäms som fan inför mig själv då ja har b-kort men.. man kan ju misslyckas ändå..
. Fan gör ju mig lite nervös! När blir nästa uppkörningstillfälle då?Jonthe skrev:2286953
. Fan gör ju mig lite nervös! När blir nästa uppkörningstillfälle då?Motin skrev:2286931Nyss hemkommen och klev ur duschen..
Tyvärr blev jag kuggad i trafiken...
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA