Nursey
Utan lem
Jag tog lappen imorse 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nursey skrev:2129863Jag tog lappen imorse![]()
Grattis! Klarade också av det idag!Nursey skrev:2129863Jag tog lappen imorse![]()
Palma skrev:2129989Grattis!. Själv hoppas man med att få A-kortet innan slutet av sommaren![]()
Username skrev:2130001Grattis! Klarade också av det idag!![]()
![]()
Nu hade jag tänkt sticka ut och köra, men självklart så har det börjat regna...![]()
Grattis. Själv körde jag tillbaka på fel sida i höghastighets banan å blev kuggad.. Sitter fan å kokar.. Kunde ju åtminstonde sagt att jag skulle tillbaka på andra sidan.. Nån som vet vart jag hittar ritning på skiten?Nursey skrev:2129863Jag tog lappen imorse![]()
GixxerTiger skrev:2130633Jepp det gör du......men det blir väl bra! Ja ha då har jag sålt 400´n för en puss eller två![]()
prulle skrev:2130094Grattis. Själv körde jag tillbaka på fel sida i höghastighets banan å blev kuggad.. Sitter fan å kokar.. Kunde ju åtminstonde sagt att jag skulle tillbaka på andra sidan.. Nån som vet vart jag hittar ritning på skiten?
Nope "han sa kör ner gör undanmanöver kör med slalom vänd där nere körslalom tebaka bromsa vid konerna kör i 50." Frågade till och med hur jag skulle göra där nere. Vända sa han bara.. Lagom roligt..Mr Helmut skrev:2130699lät ju inge roligt
leta i denna tråd och du finner allt
finns en länk till en mc skola som har bra beskrivningar för alla banor
gick han inte igenom allt hur du skulle köra?
Kawalight skrev:2130558Grattis grattis!
Själv måste jag leta efter en annan körskola någonstans i söderort för Farsta trafikskola gör mig galen...![]()
prulle skrev:2130094Grattis. Själv körde jag tillbaka på fel sida i höghastighets banan å blev kuggad.. Sitter fan å kokar.. Kunde ju åtminstonde sagt att jag skulle tillbaka på andra sidan.. Nån som vet vart jag hittar ritning på skiten?
GyroTarzan skrev:2130920Go`kväll allihopa!
Någon som kan tipsa om något bra prog. som man kan öva teoriprov med?
Finns ju en del att få tag på, tänkte om någon som testat lite prog. och har klarat teorin kunde föreslå något.....![]()
Username skrev:2130001Klarade också av det idag!![]()
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT