sirSmokealot
Vet inte vad jag ska välja!!!
Dubbellektion nummer 3 om 1 timme 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ooops skrev:2102752Kirra kortet idag! Vi var 4 eller 5 som skulle köra upp men hastighetsmätaren på en cykel gick åt så vi blev vara två kvar (jag och swish här på s.h). Swish va GRYM! Cykeln hon körde upp på var ett åbäke som inte passa henne alls, men redde ut det ändå, grymt! Grattis Swish och mig själv![]()
Ooops skrev:2102752Kirra kortet idag! Vi var 4 eller 5 som skulle köra upp men hastighetsmätaren på en cykel gick åt så vi blev vara två kvar (jag och swish här på s.h). Swish va GRYM! Cykeln hon körde upp på var ett åbäke som inte passa henne alls, men redde ut det ändå, grymt! Grattis Swish och mig själv![]()
Swish skrev:2103755hahaha... *gapskrattar* haha.. kan inte sluta!! "ett åbäke som inte passade henne alls".. HahaBättre det än min, den pallar ju inte trycket när den blir för varm!
Vi ses i morgon, Ooops
![]()
skert skrev:2104287Grattis!
Hur ser du på uppkörningen nu i efterhand? Som du väntat dig? svårare/lättare?![]()
Ooops skrev:2105873Hehe jo, det såg ju ut som du låg på sträckbänken, inte som du körde hoj
Men fan du drog ju på idag! klocka dig på 185 en gång på den där rakan med så dåligt vägbeläggGrym hoj!QUOTE]
haha, har man en sån hoj måste man ju dra påMen du hängde ju på!
![]()
Swish skrev:2105880
haha, har man en sån hoj måste man ju dra påMen du hängde ju på!
![]()
Tackar!Nursey skrev:2105911Stort grattis till lappen..lapparna![]()
LayDeeOmega skrev:2106012Grattis till korten!!!!![]()
Vilka banor fick ni köra på låg och högfartsdelen?
Vild nybörjare skrev:2106192tja har bara en liten fråga!
behöver privata handledare gå utbildning till privat mc övningskörning. jag vet att dom behöver ha det till bil!!!
![]()
Vild nybörjare skrev:2106192tja har bara en liten fråga!
behöver privata handledare gå utbildning till privat mc övningskörning. jag vet att dom behöver ha det till bil!!!
![]()
Jag tog kortet förra sommaren i Polen under tiden som jag bodde hos mina släktingar, det tog ca 3-4 veckor och allt var på polska. Har ingen aning ifall man kan genomföra teori o uppkörning på engelska där. Om det skulle vara möjligt skulle man som svensk medborgare kunna åka till Polen på semester och samtidigt ta kortet för en billig slant. Det ingår lite byråkrati, speciellt när man inte vet var man ska vända sig (fylla i blanketter o besöka myndigheter). Man måste t.ex. vara tillfälligt registrerad som bosatt där eller som studerande. Om man är tillfälligt bosatt måste du bevisa att du antingen har en del flis eller att någon tar hand om dig.sevehem skrev:2099933Vart tog du det?
Själv skall man på måndag köra sin första lektion,... fy ad jag längtar!![]()
Rafal skrev:2110562På uppkörningen fick man inte använda blinkers eller backspeglar utan man var tvungen att titta över axeln och signalera med handen. Detta är en anpassning till att man ska klara av en gammal motorcykel utan backspeglar och blinkers.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |