KörKompisar??

Status
Ej öppen för fler svar.
Jo det har det visst att göra :)

Fel fel fel..:ajjabajja
Herregud vem har du som förebild egentligen..*s*

Det är hur man lever ut sin manlighet som får oss tjejer att anse om en person är manlig eller inte..:rock
Små mjukisar och små pojkar kommer sällan att bli betraktade som manliga i det perspektivet...:angel

va hård du är Money :brinnerup

Hård? Det finns inget värre än när en kille visslar efter en tjej! Vissla kan du göra på din hund, inte på en tjej. Tycker det är vanligt hyfs att inte vissla på tjejer, samma som att du knäpper inte med fingrarna efter en kypare. :näsblod

Hård? Det finns inget värre än när en kille visslar efter en tjej! Vissla kan du göra på din hund, inte på en tjej. Tycker det är vanligt hyfs att inte vissla på tjejer, samma som att du knäpper inte med fingrarna efter en kypare. :näsblod

Money har rätt! man visslar inte efter tjejer. Man går fram till dem och frågar ut dem.:tummenupp Att vissla ger dig inga ligg:gnissla

Det enda som är värre är när folk inte uppskattar när man försöker underhålla dem med världens bästa dans:banana :banana :banana

Money har rätt! man visslar inte efter tjejer. Man går fram till dem och frågar ut dem.:tummenupp Att vissla ger dig inga ligg:gnissla

Det enda som är värre är när folk inte uppskattar när man försöker underhålla dem med världens bästa dans:banana :banana :banana

Det gör man visst! Visslar och sen kommenderar HIT och FOT! :hihi

För att få ligga får man betala så enkelt är det...Middag, blommor, bio...och det värsta av allt lyssna på deras snack och låtsas vara engagerad. Det andra är ju bara pengar, men tiden man tillbringat med att låtsas vara si eller så bara för att få ligga får man ju aldrig tbx :(..Bad Shit...

För att få ligga får man betala så enkelt är det...Middag, blommor, bio...och det värsta av allt lyssna på deras snack och låtsas vara engagerad. Det andra är ju bara pengar, men tiden man tillbringat med att låtsas vara si eller så bara för att få ligga får man ju aldrig tbx :(..Bad Shit...

:finger

Fast jag slipper ju...Fast inte imorgon, för då fyller min tjej 21 så det är väl ett par år innan hon börjar med skit som "vart är denna relation på väg" eller "we have to talk" alt "VÅR ekonomi" he he...

Hahaha.....jefla nybörjare!! :hihi

NY - vad ? Jag har fi-fan varit gift i 19 år för helvete :D . Tills jag blev 40 och egjorde eject eject eject ! Jag är för helvete en battle hardened veteran ! Jag vet allt om tjat, gräsklippare, tjafs, krav, förväntningar och annat skit *asg*...

Haha, du var ju så full att du knappt var medveten om att du gjorde den! :D

Väl talat!:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Back