KörKompisar??

Status
Ej öppen för fler svar.
Hörde rykten om att dom ska dra igång ett bygge som ska såga av skåne o skicka iväg till tyskland. Hörde också rykten om att jag var arbetsledare :arsele

HAHAHAHHAAHHA Bönder..

Du var ju rolig du! :)
Fortsätt du böga dig i Fjollträsk, för här gör du då ingen nytta.

whaddapp widd de bäd äddituuud? Tycker quman kan dela med sig av sitt hår till alla skalliga avundsjuka bönder nästa gång han klippersig så blir alla nöjda och glada=)

whaddapp widd de bäd äddituuud? Tycker quman kan dela med sig av sitt hår till alla skalliga avundsjuka bönder nästa gång han klippersig så blir alla nöjda och glada=)

nästa gång ja klipper mig??:va tycker du kan dela me dig du har ju mycke mer att ta av än mig :P

Hmmm:va ... kan det vara så att du talar av egen erfarenhet?...:confused:
Har du visslat efter nån utan att kolla läget först..?..:skrämd

haha!

jag har som regel att aldrig vissla efter någon.. gort en gång o då small de bara till helt plötsligt från ingenstans :näsblod
hon uppskattade det tydligen inte :huvet

haha!

jag har som regel att aldrig vissla efter någon.. gort en gång o då small de bara till helt plötsligt från ingenstans :näsblod

Hmm.. jag skulle bli överlycklig om någon visslade efter mig..:hihi
kan det ha med åldern att göra :va
Enda gången någon visslar i min närhet är när de visslar in lösspringande jyckar...:eek:

Hmmm:va ... kan det vara så att du talar av egen erfarenhet?...:confused:
Har du visslat efter nån utan att kolla läget först..?..:skrämd
fa

Inte direkt faktis...tycker inte om långt hår.Man ska för fan inte vara en kvinna utan en man liksom! Däremot så känner nån person som har blivit visslad osv :D

haha!

HHAHAHHAHHAHAHHAHA! Gott åt dig, vissla kan du göra efter en hund! :rofl

Status
Ej öppen för fler svar.
Back