KörKompisar??

Status
Ej öppen för fler svar.
Last edited:
japp klart jag vill .

venter bare på lite mere solskin :hihi

men hör avv dig når det er dags .

Jag är nyinflyttad i Skåne och vill inget hellre än att träffa på likasinnade att köra med.
Problemet är att jag är inte så snabb på kurviga vägar, visst jag tar mig fram men brottas med hjärnspöken fortfarande, efter en mc-olycka.
Jag är nog en "mellanfartsförare" så finns det några halvgalna likasinnade så make my day...

Gå in på Roh forumet eller finns där en tråd samkörning Hbg - Ängelholm där du/ni kan hålla ögonen öppna för gruppkörning.
Från och med april så kör jag och några polare varje dag nästan så det är bara höra av sig om ni är sugna. Dock är tempot ganska högt. :tummenupp

Gå in på Roh forumet eller finns där en tråd samkörning Hbg - Ängelholm där du/ni kan hålla ögonen öppna för gruppkörning.
Från och med april så kör jag och några polare varje dag nästan så det är bara höra av sig om ni är sugna. Dock är tempot ganska högt. :tummenupp

Ja, det är ju inte alls långt till Hbg/Ängelholm från resten av Skåne.. :rolleyes: :tungan

Jag är nyinflyttad i Skåne och vill inget hellre än att träffa på likasinnade att köra med.
Problemet är att jag är inte så snabb på kurviga vägar, visst jag tar mig fram men brottas med hjärnspöken fortfarande, efter en mc-olycka.
Jag är nog en "mellanfartsförare" så finns det några halvgalna likasinnade så make my day...

vi kan ta en lugn och fin runda ner mot österlen ngn gång tycker jag=)

vi kan ta en lugn och fin runda ner mot österlen ngn gång tycker jag=)

Det tycker jag låter jättebra!!

Jag har varit i Dalarna under helgen och där råder det vinter så gissa om det var underbart att kliva in i våren igen när jag kom ner igår.. så nu blir det några lediga dagar med lite hojåkande tror jag...

Status
Ej öppen för fler svar.
Back