Hej alla åkare
Är lite sugen på att konvertera hojen till en SF. Har lite frågor till er där ute som åker på en sån maskin, hur är körkänslan jämfört med originalet? Har en blade -97 som jag är mycket nöjd med idag, men som sagt är jag lite sugen.
Om ni jämför original och SF, hur upplever ni att hojen vart efter ombyggnad vid tex:
Kökörning, kryssa mellan bilar och hitta en smidig väg fram.
Stadskörning, ja köra i stan på ett "normalt" sätt.
Landsväg, nöta landsväg för en fika eller a till b, snitta 130-150.
Åka onödigt fort bara för att det är kul
+180
Busa, ja det har jag nog förstått att det är roligare och kanske enklare på en SF.
Kort och gott vad är fördelar vs nackdelar med en ombyggnad?
Kör väl där ute och se upp för alla mottrafikanter
Är lite sugen på att konvertera hojen till en SF. Har lite frågor till er där ute som åker på en sån maskin, hur är körkänslan jämfört med originalet? Har en blade -97 som jag är mycket nöjd med idag, men som sagt är jag lite sugen.
Om ni jämför original och SF, hur upplever ni att hojen vart efter ombyggnad vid tex:
Kökörning, kryssa mellan bilar och hitta en smidig väg fram.
Stadskörning, ja köra i stan på ett "normalt" sätt.
Landsväg, nöta landsväg för en fika eller a till b, snitta 130-150.
Åka onödigt fort bara för att det är kul

Busa, ja det har jag nog förstått att det är roligare och kanske enklare på en SF.
Kort och gott vad är fördelar vs nackdelar med en ombyggnad?
Kör väl där ute och se upp för alla mottrafikanter
