Körde motard idag för första ggn i mitt liv!

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Var o hyrde en honda crf 450 Supermotard idag inför uppkörningen för mellan-kortet i morgon! Fy fan vad kul det var att köra! Drog upp på bakan ganska lätt på 1:an! :tummenupp

Lite annat än min gamla Nsr och pappas Cb 400!

Enda minus är att det känns som om 2 mörkhyade, välhänga män har gosat med min röv hela dagen! :arsele :tungan

Chiao!

/DollarKatten

Visst är det kul!! vibrationerna känner du inte ens efter nån vecka :) du lär nog ha ganska lätt att dra upp den på tvåan och ev trean också :tummenupp

DollarKatten skrev:
2378760 Var o hyrde en honda crf 450 Supermotard idag inför uppkörningen för mellan-kortet i morgon! Fy fan vad kul det var att köra! Drog upp på bakan ganska lätt på 1:an! :tummenupp

/DollarKatten

Hahaha, 1:a är ju krypfart bara, hjulet slår upp sen är varvtalsregistret uttömt! Vill man åka lite längre sträckor på bakan så får man vara bra kvick med växelpedalen eller börja på 3:an. Jag provade en Husa 610, med mina 100+ kg så kände jag att med träning och rätt teknik så kommer den lätt att resa hjulet på 4:an. Dä ä bar å åk!

Fö kan jag bara hålla med om vibrationerna! körde i kanske 10 minuter och var ganska så blöt ibrallorna sen! blev väl ca si så där en 3-4 orgasmer av alla skakningar!!!! :tungan

R1 racer skrev:
2378885 Vilken fantasi du har :zpy

Det kanske inte var fantasier. :rolleyes:

Hur som helst, motard is the shit! :tummenupp
Har man en gång testat vill man bara ha mer.

Lycka till på uppkörningen förresten! :)

DollarKatten skrev:
2378760 Var o hyrde en honda crf 450 Supermotard idag

Såg att dom hyrde ut såna vid en av portarna till ringmuren förra veckan när ja o tjejen var där.

Får du verkligen köra upp på en 450? Måste inte mellanhojen ha minst 600cc eller vad de är?

Slappa skrev:
2379639 Såg att dom hyrde ut såna vid en av portarna till ringmuren förra veckan när ja o tjejen var där.

Får du verkligen köra upp på en 450? Måste inte mellanhojen ha minst 600cc eller vad de är?
475 är det väl. :va

DollarKatten skrev:
2378760 V
Det känns som om 2 mörkhyade, välhänga män har gosat med min röv hela dagen! :arsele :tungan
Chiao!
/DollarKatten

Slappa skrev:
2379639 Såg att dom hyrde ut såna vid en av portarna till ringmuren förra veckan när ja o tjejen var där.

Bara jag som får en obehaglig känsla?

Last edited:
DollarKatten skrev:
2378760 Var o hyrde en honda crf 450 Supermotard idag inför uppkörningen för mellan-kortet i morgon! Fy fan vad kul det var att köra! Drog upp på bakan ganska lätt på 1:an! :tummenupp

Lite annat än min gamla Nsr och pappas Cb 400!

Enda minus är att det känns som om 2 mörkhyade, välhänga män har gosat med min röv hela dagen! :arsele :tungan

Chiao!

/DollarKatten

en 450 går utan problem på slangen på 4:an

Jo jag hyrde en 450 vid ringmuren där nere, fast det är Markussons hojar, han som kör dakar osv om ni vet! Ja den slangar nog säkert på 3 också, men ja försökte att inte slanga så överdrivet mkt, var en självrisk på 10 000 om man råkade pajja den! :jisses

EDIT: Klarde btw kortet utan något prob alls! :)

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back