körde mc idag:P

Jag var ute en sväng i Fredags.. Kallt och halt som fan men det var det värt!

Hahaha
härligt med 4.400 kr i böter :huvet
det kanske e dax å släppa lite på gasen :va

Hur menar du då?
Släppa på gasen...?

Då kan jag ju lika gärna sälja hojarna, pynta upp 10 papp för en gravplats, inhandla ett gäng mc-tidningar o lägga mig på min gräsplätt o invänta förmultningsprocessen...

Nee, nu hade du allt lite otur när du tänkte, va?

threadworthlesswithoutpics.gif

Fan va less jag blir på sånna människor!!
Likadant när man kommer med skoter (på skoterleden) Och det kommer någon jävla längskidåkare i spåret, snäll som man är så saktar man givetvis ner och tar av så att man inte ska köra över karln.

LIKFÖRBANNAT ska det hyttas med näve och se allmänt jävla förbannad ut när man passerar i hiskeliga 20 kmh :6surkart

Man blir så jävla förbannad!!

Edit: Nu blev jag ju fan sur igen.. även fast det här utspelade sig förra vintern.

Ja samma var det här slog av på gasen när jag passerade men likväl skulle gubbjäveln hytta med näven, tackade genom vrida på 450in med resultatet av en skur sten ifrån crossdäcket:finger

Mötte någon på röd zx7r i dag på Värmdö.

Mötte ngt Kawwagrönt 90-tals sportigt vid Järva krog idag vid 13 tiden. Såg inte allt för kallt ut i solskenet, tills man tittade på bilens termometer som visade 2,5grader!!! Och i nästa stund få en stenknäpp på framrutan. Nä det får nog allt sopas gator och tempereras ljumt i luften innan en annan vågar sig ut.
Stod det en cross i garaget så hade det givetvis varit annorlunda:tummenupp

/U

Mötte någon på röd zx7r i dag på Värmdö.

Det var jag :)
Svart sporthojs tröja med PAjas Mc på ryggen? :)

Den lämnades in på verkstad idag.... Går tydligen bara på tre cylindrar, dvs som en påse nötter. fast inte dom första 20 min. Skumt

Last edited:
Kom just hem efter 2 timmar.

Back