Körde en sväng idag

Blade

G'day Mate
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:kocko Galet att köra sporthoj i +1 grader.
Jag tog trots detta en sväng med Bladen idag.
Det är svårt att hålla sig när man ser den varenda dag!

JÖSSES vad halkigt det var. Det var nästan omöjligt att wheela idag!. Tog man i för hårt spann det bara :mad:

Jag lyckades dock med några, utan att vara stolt över höjden. Men det viktiga är att man fått årets sista wheelie att stämma...

Någon fler som kört i helgen...sporthoj alltså? E-hojar är fusk!!! :4skrika

Blade skrev:

JÖSSES vad halkigt det var. Det var nästan omöjligt att wheela idag!. Tog man i för hårt spann det bara :mad:

Jag lyckades dock med några, utan att vara stolt över höjden. Men det viktiga är att man fått årets sista wheelie att stämma...

Vågar mig inte ut med R:en, så det fick gå med RD125an istället ;D Går lagomt fort, nästan lite känsla oxo om man åker slingrig "skogsväg" :)

Fy fan va kul det är att åka hoj.

Jevla bra att det inte uppdateras när jag ska kolla ifall det skickades lr inte... ;) :kocko

Last edited:
Blade skrev:

Va F-N då fusk.. :7peta
Jag har kört min nya XR650R hela dagen och njuter fortfarande.. :kär
Det går inte att vara entusiast och hålla upp körningen över vintern.. :Bugar

Blade skrev:

Vadå halt? Jag var ute både onsdag samt torsdagkväll - inget problem med greppet samt inte ens kallt om händerna!
Det var bara att skicka upp framhjulet närhelst man önskade!
:)

highsider1 skrev:
Vadå halt? Jag var ute både onsdag samt torsdagkväll - inget problem med greppet samt inte ens kallt om händerna!
Det var bara att skicka upp framhjulet närhelst man önskade!
:)

Ja, vi har haft en jäkla seeg dimma hela dagen.
Jag väntade och väntade på att den skulle försvinna.
Jag gissar att det varit hyffsat om det varit torrt på vägen.
De gånger det gick bra var då jag lyckades träffa av mittremsan som var hyffsat torr på sina ställen! :tummenupp

jag med!

Tog en tur efter essingeleden, kallt....

Några mil blev det. Men det var kallt om fingrarna. Jag får nog byta till vinterhandskarna nu.

Jag körde i tisdags kväll och i torsdags kväll, blev väl en 6-7 mil åt gången. När man köper en ny hoj i oktober så blir man ju lite körsugen liksom :huvet

Blade skrev:

Jag körde med R1:an i tisdags...men det var halkigt och blött...iofs gillar jag att sladda :D

Ser fortfarande hojar i stort sett varje dag på tranebergsbron. Såg bland annat en blåvit gixxer på bahjulet för några veckor sedan vid thorildsplan i ett par plusgrader och blöt asfalt. Detta var vid 0800 på morgonen. Så kan man också göra för att vakna till innan man börjar jobba/plugga :lol

Jag och Badtoy var ute och busade i stan i går natt/kväll. Retade Hammren :yoparty Polisen blev lite förvånade på centralbron när vi dundrade förbi en deras stora kontrol trode dom skulle bryta nacken av sig när vi kom :)

hoppades få igång min racehoj idag å göra en testtur imorgon, men icke. saknar en hel fotpinnesats. bläh

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT