Körde en långrunda igår, bildtävling

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Var står denna otroligt fula ratbike parkerad, första pris är ett set utslitna bromsbelägg.

Bifogat

• 20070917.jpg
    20070917.jpg
    134.9 KB · Visningar: 143
För det första, den borde vara sänkt i grustaget istället för på asfalten.

För det andra så är det någonstans syd / syd-öst om Skurup, kommer inte ihåg exakt var men jag kör förbi där på lördag. Heter det inte Hassle-Bösarp eller nåt i den stilen?

För det första, den borde vara sänkt i grustaget istället för på asfalten.

För det andra så är det någonstans syd / syd-öst om Skurup, kommer inte ihåg exakt var men jag kör förbi där på lördag. Heter det inte Hassle-Bösarp eller nåt i den stilen?
Hur sjutton kan presidenten av MCK Vilse aka Lost riders veta detta, du måste ha googlat med GPS, grattis till vinsten, du får beläggen i brevlådan.

Man är aldrig vilse det är bara så att saker och ting inte befinner sig där man själv är. :D

Sen är det så att kartan gäller! Stämmer inte verkligheen överens med kartan så får verkligheten ändra sig! Gammalt försvarsuttryck! :mattias

Hur sjutton kan presidenten av MCK Vilse aka Lost riders veta detta, du måste ha googlat med GPS, grattis till vinsten, du får beläggen i brevlådan.
Imponerande va? :tungan
Sanningen är den att jag var tvungen att stanna där en gång för att kolla in var i håvete jag var på kartan. Där också får jag väl tillägga...

P.S. Ta med beläggen till A-torp, behöver kassa belägg när jag ska bromsa mig förbi EA Racing efter flygrakan. D.S.

Vi är inte Vilse :mad: bara inte på så rätt plats!
:tummenupp

Last edited:
Imponerande va? :tungan
Sanningen är den att jag var tvungen att stanna där en gång för att kolla in var i håvete jag var på kartan. Där också får jag väl tillägga...

P.S. Ta med beläggen till A-torp, behöver kassa belägg när jag ska bromsa mig förbi EA Racing efter flygrakan. D.S.

:tummenupp
Stalltipset är annars att vända beläggen så du får metall mot metall, detta kallas även fullsintrat.

Tussilago kommer att gilla denna setup :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...