SP3-martin
mohaaaaaaaaa
Körde av vägen i onsdags å paja hojen (och mig) ringde å prata med försäkringsbolaget idag å dom sa att dom skulle skicka alla papper så jag kan lämna in den. Nu till min fråga, när jag köpte hojen (på yamaha-center) så va det acrapovic slipon monterat på hojen plus en annan sadel å lite annat "lullull" totalvärde på allt va runt 20000:- hojen e nog så lite skadad (tror jag) att dom inte löser in den, lackskada på tank,ram,snett styre,trasig bromsvätskebehållare,trasigt bromshandtag,repigt ljudämpare.
Någon som har erfarenhet av sånt här, hur det går till å så, om dom löser in hojen får jag en hoj med samma utrustning som jag köpte den med eller blir det en "orginalhoj" utan arcra ljuddämpare å så? om det skulle visa sig att dom lagar hojen sätter dom på den extrautrustningen som jag köpte hojen med.....???? MKT tacksam för svar på detta.
Någon som har erfarenhet av sånt här, hur det går till å så, om dom löser in hojen får jag en hoj med samma utrustning som jag köpte den med eller blir det en "orginalhoj" utan arcra ljuddämpare å så? om det skulle visa sig att dom lagar hojen sätter dom på den extrautrustningen som jag köpte hojen med.....???? MKT tacksam för svar på detta.