Körde åt helvete fredag den 19:e

#Olsson# skrev:
Inte min modell. Svenska trafikskolors riksförbund. Vad har jag med detta att göra? :va

Det är säkert du som skickar ut alla dom där Shopping-pocketarna till svenska hushållen också....
:huvet :huvet

...Var mest ett skämt :4skrika

twinner skrev:
Det är säkert du som skickar ut alla dom där Shopping-pocketarna till svenska hushållen också....
:huvet :huvet

...Var mest ett skämt :4skrika

Känner inte till vad en "Shopping-pocket" är för något. Men jag är övertygad om att du har en viss lust att beskriva detta. :D

Bilar borde förbjudas. De är ju livsfarliga! :mattias

Krya på dig.

Fan va trist att höra. Hoppas du repar dig snabbt!! :tummenupp

Krockade också hojen fredag den 19:e. Klarade mig mycket lindrigare undan dock.

Herman skrev:
Yes, 1 st skinnställ, 1 hjälm, 1 ryggplatta, skor, handskar, 1 st sporthoj rygga...

Utan detta har jag inte varit med idag...

Näe, det hade nog gått några snäpp värre då! :död När man står där i affärn och känner hur plånboken gråter när man pyntar för dyra hjälmar och ställ så är det bara att tänka på alla dårar i trafiken så känns det genast mycket bättre!

Tjena Herman!

Simpa här... hörde på jobbe att de sa att du legat på sjukan, sen har ja inte hört någe mer. Så läste jag ditt inlägg här, fattade inte att de va du förrän jag läst hela...shit va jobbigt, grymt skönt att du är i livet iaf, kunde slutat snabbt där... aj aj!
Krya på dej killen så ses vi! Vet du hur länge de dröjer tills du är tebax här?

Ska jag hälsa ngn?

Mvh// Simon!

Herman skrev:
Tja tja....

Tänkte bara skriva lite. Som rubriken lyder så krockade jag men med min mc. Fredagen den 19:e vid Knivstad på väg hem från jobbet. Det var en bil som tydligen tyckte de var bäst att strunta i sin väjningsplikt.
/Herman

#Olsson# skrev:
1611121 Det står beskrivet lite ytligt och på lätt-svenska, sidan 118 i "Mc-boken" (2003), utgiven av STR. För att få en djupare insikt i samma ämne rekomenderar jag att kolla hos NASA. De använder samma teknik för bemannade rymdfärder.
#Olsson# skrev:
1611074 Ok. Man skall alltså inte anteckna med penna och papper. Det skäl resurser från uppgifter som styrkommandon, bromsning, gas etc. Det skall ske mentalt. :lol
#Olsson# skrev:
1611035 Tjena,
Det du skulle ha gjort, är att använda en mental modell för beslutshantering under färden. I denna modell är riskerna identifierade och föraren utför en konstant avläsning av situationen samt värderar denna. Besluten om åtgärder för färden tas löpande utifrån denna situation.

På't igen ba...

Sluta lek wannabe-professor... kom tillbaka när du blivit det istället (professor alltså) och när du har gått den sjuåriga vägen..... :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi

Last edited:
Migael skrev:
2155000 Sluta lek wannabe-professor... kom tillbaka när du blivit det istället (professor alltså) och när du har gått den sjuåriga vägen..... :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi

Professor är en yrkestitel, inte ett mått på utbildning... :fakta

/Johan

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back