majoon skrev:...o en annan verkar surfa rundor på sporthoj.com jobbetid....![]()
Privilegier som IT-führer.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
majoon skrev:...o en annan verkar surfa rundor på sporthoj.com jobbetid....![]()
PGH skrev:Jag ber om allra största om ursäkt till trådägaren för att jag ockuperar denna med annat skitAng min pissmaskin:
- så klart det kommer bensin
- har testa med kabel från bil, funk int. Kan det ändå vara så att ett dåligt batteri gör så att den inte startar? Usch, nu blottar jag min okunskap men jag kanske får bvara med och leka ändå?!
Andra tips?
Jag har ett jobb att sköta!PGH skrev:Uppdatering:
Andra stift i som fungerat tidigare. Funk int. Men nu är det är mkt kvar på batteriet, och det verkar inte ta emot ngn ström heller. Måste vara det som strular?! Väntar bara på han Maverick skall läsa sina pm... Sen skall det väl funka, annars säljs den för 2,50 krKlart jag kommer o leker när den snurrar igen.
Maverick_ou812 skrev:Jag har ett jobb att sköta!![]()
PM läst, PM besvarat.
Håller med ZS, kolla med ett bilbatter först så att du ser om den går igång när startmotorn drar runt. En jävligt dum fråga först bara. Är du säker på att du inte slagit till dödarkontakten av misstag. Vet att det har hänt någon jag känneroch han stirrade sig blind på allt annat skit för det där var ju så jävla dumt...
Då känns det inte som om ett nytt batteri hjälper dig nåt vidare heller, eller?PGH skrev:Vad är jobb för ngt, har nog varit utan för länge. No offense, hoppas jagDödarknappen är inte till, med bilbatteri går den inte heller igång. Alla säkringar ok.
Maverick_ou812 skrev:Då känns det inte som om ett nytt batteri hjälper dig nåt vidare heller, eller?
PGH skrev:Fortsättning följer, skall kolla imorgon att kamaxlarna o kedjan stämmer, för säkerhets skull.
Zilversurfer skrev:Vänta lite, klickar det bara! startmotorn går INTE runt? Om det bara klickar är det garanterat startrelät. Det var det på min. Prova kortsluta startrelät (akta fingrarna) genom att lägga en skruvmejsel mellan/på polerna. Du behöver inte ha tändningen på ensInte på Yamma iaf. Då kopplar du förbi startrelät och motorn surra igång så fort motrn går igång så ta bort skruvmejseln ( blir som en tigsvets) så den kan sätta sig lite. Jag fick hålla på så i en vecka innan mitt startrelä kom från leverantör...
Om du inte vågar göra det själv kan jag hjälpa dig i helgen.
PGH skrev:blablablablablabla
annars säljs den för 2,50 krsnurrar igen.
Nappe skrev:du kan få 2500kr av mig![]()
kommer o hämtar direkt
PGH skrev:Liten uppdatering för de intresserade om så finnes mot förmodan:
Kollade allt vad jag gjort igen, hade kuggat över på kamaxel... Sa jag att jag var säker på att jag fått det rätt tidgarepå mig själv. Nu går den nästan igång, sen har surat ner sig + att batteriet har satts på megaladdning. Men den går nästan igång, hostar o stånkar så det skall nog lösa sig. Fy fan vikken söndagsmekare man är egentligen
![]()
Zenit skrev:hehe gött att de fixar sig iaf![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |