Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den största nackdelen är att du bara får ett mellanklasskort om du kör upp med en R6:a.Showtime skrev:Jag ska köra upp (inom 1 månad) och jag ska köra upp med min R6,a! Är det mycket svårare?? och har det några stora nackdelar??
Showtime skrev:Jag ska köra upp (inom 1 månad) och jag ska köra upp med min R6,a! Är det mycket svårare?? och har det några stora nackdelar??
Marals76 skrev:Surt att lägga sin egen hoj ner i garagevändningen bara vilket är lättare hänt med en vägbåge.![]()
Showtime skrev:Jag ska köra upp (inom 1 månad) och jag ska köra upp med min R6,a! Är det mycket svårare?? och har det några stora nackdelar??
capoeira-R1 skrev:Som sagt så kanske det inte är kul att göra garagevändningar på r6:an. Men det jag skulle oroa mig över är uppkörningsinstr. syn på dig kanske kommer han att kugga dig för det minsta eftersom du kör upp privat och med en sport maskin. Du vet hur de tänker
"Den här killen/tjejen är inte kapabel att hantera en sådan maskin"
Hur som haver lycka till på uppkörningen![]()
Det kommer inte att spela någon roll om du sätter provet 100%.Showtime skrev:Jo det är just det jag också funderar över! Men ja får la hoppas på att de inte spelar ngn roll.
maverick_750rr skrev:Du bör klara det med din R6a.
Jag har lovat mig själv att jag ska köra upp med min 750 om jag mister mitt kk nån dag.![]()
750RR
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti