rabski
Ny medlem
Hoj.
Jag funderar på att köpa mig en Yamaha TT 350 -91, och den kommer endast att användas på landsväg.
Och då är min fråga, hur är denna på landsväg?
jag har ingen hojj sedan innan så detta kommer blir min första, och tyckte denna verkar vara ok som förstahoj.
/Robin
Jag funderar på att köpa mig en Yamaha TT 350 -91, och den kommer endast att användas på landsväg.
Och då är min fråga, hur är denna på landsväg?
jag har ingen hojj sedan innan så detta kommer blir min första, och tyckte denna verkar vara ok som förstahoj.
/Robin

