Köra strypt hoj innan reg.bes.?

Linuus

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Gixxer 600 "Corona", Suzuki GS 500 E (SÅLD!)
Tjena

När man har strypt hojjen, men inte registrerings besiktat den än, får man inte köra den något va? Endast närmsta vägen till bilprovningen när den tiden kommer?

Fan får ju abstinens när jag inte får sticka ut med nya hojjen :D

Tjena

När man har strypt hojjen, men inte registrerings besiktat den än, får man inte köra den något va? Endast närmsta vägen till bilprovningen när den tiden kommer?

Fan får ju abstinens när jag inte får sticka ut med nya hojjen :D

Du kan ju alltid tappa bort dig på vägen till bilprovningen.. :rolleyes:

Och hur många poliser skruvar isär hojen och kollar ev strypningar och sedan bänkar den vid vägkanten? :va Och jag ser det som ett mycket mindre problem att köra en strypt hoj med full effekt i pappren än tvärs om :fakta

Och hur många poliser skruvar isär hojen och kollar ev strypningar och sedan bänkar den vid vägkanten? :va Och jag ser det som ett mycket mindre problem att köra en strypt hoj med full effekt i pappren än tvärs om :fakta

Ja det är nog mest självmarkering på sånt.
Jag är mindre imponerade över bevekelsegrunderna för årets alltför många vurpor. Jag har inte vurpat sedan -87...
/J

2853645 Och hur många poliser skruvar isär hojen och kollar ev strypningar och sedan bänkar den vid vägkanten? :va Och jag ser det som ett mycket mindre problem att köra en strypt hoj med full effekt i pappren än tvärs om :fakta
Jo, men de kanske inte tror mig om jag säger "jag har strypt den, jag lovar!" Och visar sedan mina papper på detta. (Dock inga papper från verkstad då ja har gjort det själv!)

Då kan det ju bli problem? :(

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back