Köra sen eftermiddag - Kväll 12/7

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Är det ngn som skall ut och köra sen eftermiddag eller kväll idag Lördag.

Måste ut och rejsa med nya bågen.

Mvh//ZF

det stora långa fingret... till busken...
:öl

Bifogat

• sport-smiley-12.gif
    sport-smiley-12.gif
    1.6 KB · Visningar: 124
Ah, Nu får jag dra iväg till Falsterbo Horse Show med frun. Men jag kommer titta in på forumet vid 16.00, om någon då är sugen hade det varit roligt.

Eller ring mig 0705-293068

Om du är sugen på att ge dej ut vid 24-snåret så kan du räkna mit mich :squid (ska bort under dagen) :)

Zilversurfer skrev:
Ah, Nu får jag dra iväg till Falsterbo Horse Show med frun. Men jag kommer titta in på forumet vid 16.00, om någon då är sugen hade det varit roligt.

Eller ring mig 0705-293068

så du har åxå en hästtokig sambo.. :skrämd
jag e fetpå en runda (bara det inte regnar)
har precis haft Robban på Autoklinik här på svensexa
stackaren fick rida som aldrig förr..
ring mig på 0705-180202...
eller kom ut till Sunnanå

Ska vi köra nu då............JAAAAAAAAA.

Väntar på ett samtal från JTDS, sen bär det iväg, ( Om det inte regnar )

Sorry, jag inte svarade. Somnade i soffan efter diverse alergiproblem.
Hoppas på fler chanser att få se den svarta skönheten...

Jaha då har man blivigt förälskad igen!!. Liten story kommer här;

Startar upp hojen och den låter som morsans gamla symaskin , kör ut från Mc Handlaren direkt hem och är fet besviken på hojen. Ställer den för kvällen för att ta ett par pilsner. Lördag eftermiddag kör jag och min fru till Falsterbo Horse Show för att "glo" in alla HINGSTAR. Trevligt var det men att behöva pröjsa 100:-/pers för att glo på lite på korv stånd och andra häst attraktioner var kanske inte riktigt min grej - men i sällskap med min fru - Clara - blir allt trevligt :-). Vid 14.00 får jag ett meddelande från JTDS om vi skulle ut och köra lite hoj. Man är inte direkt sen på att hoppa på hans förslag, med lite gnäll från Clara ( vilket jag har full förståelse för ) sticker jag iväg kl: 16,15 ut mot Sunnanå. Regnet öser ner - men vem bryr sig - ny hoj :-)
Väl ute på landet hos JTDS slutar regnet. Efter mycket övervägande bestämmer vi oss för att bege oss mot Häckeberga.
I mitt sinne börjar jag förstå att denna maskin varvar 15500 varv :skrämd . Känner mer och mer på draget - nu j***lar ska vi se vad denna maskin går för. Och oj oj oj nu när jag börjat fatta att inte släppa varvtalet under 10`varv så fy för f*n vad rolig denna cykel är. Ut ur kurvan i 2:an fullgas upp på slangen växlar på slangen i kurvan :skrämd och hojen gör fortfarande precis som man vill. Jag älskar denna hoj - du kan hantera den precis hur du vill. Bromsarna ska vi inte bara prata om. Då jag hade sk värsting bromsar på R1:an så är dessa från yttre rymden :p . Eller hur JTDS ( avtags vägen in mot genarp ) du missade visst den :crash = läs detta med ironi JTDS. Jag hanterar denna hoj som om jag var född med den och kommer nog hålla mig till denna i R1000 - så se upp boy´s :D . För att avsluta efter lite vin, cola ( Coca Cola ) kl:23.30 kan jag bara säga - detta är den härligaste mc jag haft efter många, och är grymt imponerad. Vem kunde tro att man med en 600 cc kan dra upp den på slangen i 2:an endast med gas pådrag, provat samma med R6:an utan något vidare resultat

Vi ses och hörs alla sporthojare.com tack för sällskapet idag JTDS.

( whoops ringer ppå dörren FEEEEEEST hej då )

Mvh//ZF

fan va najs och öra att du e så nöjd med den.
Jag bestämde mig för att köpa en nästa år när jag testade den ......

Zilversurfer skrev:
Jaha då har man blivigt förälskad igen!!. Liten story kommer här;...I mitt sinne börjar jag förstå att denna maskin varvar 15500 varv :skrämd . Känner mer och mer på draget - nu j***lar ska vi se vad denna maskin går för. Och oj oj oj nu när jag börjat fatta att inte släppa varvtalet under 10`varv så fy för f*n vad rolig denna cykel är. Ut ur kurvan i 2:an fullgas upp på slangen växlar på slangen i kurvan :skrämd och hojen gör fortfarande precis som man vill. Jag älskar denna hoj - du kan hantera den precis hur du vill. Bromsarna ska vi inte bara prata om. Då jag hade sk värsting bromsar på R1:an så är dessa från yttre rymden :p . Eller hur JTDS ( avtags vägen in mot genarp ) du missade visst den :crash = läs detta med ironi JTDS. Jag hanterar denna hoj som om jag var född med den och kommer nog hålla mig till denna i R1000 - så se upp boy´s :D . För att avsluta efter lite vin, cola ( Coca Cola ) kl:23.30 kan jag bara säga - detta är den härligaste mc jag haft efter många, och är grymt imponerad. Vem kunde tro att man med en 600 cc kan dra upp den på slangen i 2:an endast med gas pådrag, provat samma med R6:an utan något vidare resultat... Mvh//ZF

Jag SA ju det! Den är fanimig den bästa hoj jag kört. Tur att jag har en sån i garaget. :) Alldeles förjävla illa att den inte är min... :(

Kai Börre Andersen ledde ett superbike-rejs i Norge med en 636 för inte så länge sen. Med en ledning på massor av sekunder kraschade han. Men vafan, att sopa banan bland superbikes med en fjutt-600 tyder ju på nåt.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden