Zilversurfer
Så, in i träsket igen
Är det ngn som skall ut och köra sen eftermiddag eller kväll idag Lördag.
Måste ut och rejsa med nya bågen.
Mvh//ZF
Måste ut och rejsa med nya bågen.
Mvh//ZF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zilversurfer skrev:Ah, Nu får jag dra iväg till Falsterbo Horse Show med frun. Men jag kommer titta in på forumet vid 16.00, om någon då är sugen hade det varit roligt.
Eller ring mig 0705-293068
Zilversurfer skrev:Jaha då har man blivigt förälskad igen!!. Liten story kommer här;...I mitt sinne börjar jag förstå att denna maskin varvar 15500 varv. Känner mer och mer på draget - nu j***lar ska vi se vad denna maskin går för. Och oj oj oj nu när jag börjat fatta att inte släppa varvtalet under 10`varv så fy för f*n vad rolig denna cykel är. Ut ur kurvan i 2:an fullgas upp på slangen växlar på slangen i kurvan
och hojen gör fortfarande precis som man vill. Jag älskar denna hoj - du kan hantera den precis hur du vill. Bromsarna ska vi inte bara prata om. Då jag hade sk värsting bromsar på R1:an så är dessa från yttre rymden
. Eller hur JTDS ( avtags vägen in mot genarp ) du missade visst den
= läs detta med ironi JTDS. Jag hanterar denna hoj som om jag var född med den och kommer nog hålla mig till denna i R1000 - så se upp boy´s
. För att avsluta efter lite vin, cola ( Coca Cola ) kl:23.30 kan jag bara säga - detta är den härligaste mc jag haft efter många, och är grymt imponerad. Vem kunde tro att man med en 600 cc kan dra upp den på slangen i 2:an endast med gas pådrag, provat samma med R6:an utan något vidare resultat... Mvh//ZF
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|