Kungen
Ny medlem
RoLLER skrev:Men asså... Försäkringsbolagen måste ju inse med rätt talesman från SMC att det e en investering för dom, en STOR investering om dom finansierar SMC's kurser. 1 dikeskörning som undviks så e kursen betald för 10 deltagere. För att inte tala om personskador/invaliditet undviks.
Detta är precis vad som är på väg att hända just nu. Per Johansson är telesman från SMC riks som pratar direkt med riksdagen. vad som är dumt är att det går aldrig att få statistik på hur många som kör omkull (på väg )som gått våra dagar eller omkullkörningar som inte gått våra dagar.
Men jag (vi SMC) Vädjar till alla att gå kurserna
och som någon skrev ovan att SMC har lite tönt stämpel på sig med frans jackor och jeans västar. håller jag med om MEN om vi fått in lite fräct block med sporthojar i SMC styrelse eller på läns nivå är vi en bra bit på väg att få bort den.
VA? Jag varken bromsar eller kurvar bra o vill hemskt gärna lära mig. Tyvärr lite skeptisk att det här skulle hjälpa dock.

Det sliter ju en hel del att köra runt Knudan. Sen är väl frågan hur slitet "slitna" är.