Dangerous Dave
Radical Quad-Riders
Köra på Fredag?? (S-oil i S-torp 18.00)
Någon som är sugen på att köra på Fredag?
Förslag på tid och plats?
Någon som är sugen på att köra på Fredag?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dangerous Dave skrev:Någon som är sugen på att köra på Fredag?
Jag jobbar natt nu så jag måste ändå sova på dan. Så 16.00 blir bra.crazy martin skrev:jag e med!!![]()
ska bara meka lite innan.ska vi säga 16.00 torget,eller e det för sent?
p.s. sen kan vi kanske fixa ditt handtag,andy![]()
Dangerous Dave skrev:Finns en risk att vi får möta upp Duden på vägen eller får han ringa mig när han ser detta om hur vi ska göra![]()
Bor du i skåne nuThe_FacultyGirl skrev:Han ringer när han slutat![]()
Antagligen så blir det att vi simmar österut, men det ser ju ut att skita sig rätt rejält asså. Jag uppdaterar här runt 15 igen så ser vi hur det blir.^WickeD^ skrev:var hade ni tänkt köra jag slutar 15:30 sen ska jag hem men sen kan jag haka på typ vid 16:30
GSXR1100R skrev:Bor du i skåne nu![]()
Är duden din pojkvänThe_FacultyGirl skrev:Tror du jag övergett min kära storstad för vischan på landet? Don´t think so!
Men tillfälligt bor jag härI en veckas tid.
Jag kan raportera österifrån att det ihållande duggregnet har övergått i spöregn.Dangerous Dave skrev:Antagligen så blir det att vi simmar österut, men det ser ju ut att skita sig rätt rejält asså. Jag uppdaterar här runt 15 igen så ser vi hur det blir.
EDTI: Det ser ut på radar som om det ska dra över rätt snabbt, så förhoppningsvis blir det av ändå
Wicked får höra av sig till numret jag skrev ner innan, så får vi möta upp dig nånstans eller nåt.
Japps, inget kul.Bingo skrev:Jag kan raportera österifrån att det ihållande duggregnet har övergått i spöregn.
GSX-R 750 -04 säljes eller bytes mot kanadensare. Only screwing beats canoeing.
Kl 16.00 är nog bara att glömma. Svårt att se att det sulle hinna sluta regna och torka upp fram till dess.Dangerous Dave skrev:Japps, inget kul.
Jag funderar på om vi ska ta det senare och i så fall slå oss ihop med "Statoil-ligan" i S-torp.
Japps.Bingo skrev:Kl 16.00 är nog bara att glömma. Svårt att se att det sulle hinna sluta regna och torka upp fram till dess.
GSXR1100R skrev:Är duden din pojkvän![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|