Köra på bakhjulet

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
Hur ska jag göra? :confused: Har lekt mycket på bakhjulet i sommar super kul är hur såld som helst på att stunta ska verkligen fortsätta Men nu till problemet motorn får ju inte nog med olja när man gör en tolva så ska man hälla i mer olja bara eller måste man göra nåt annat :huvet och hur mår motorn med för mycket olja :kocko ja jag vet inte är Tacksam för svar ov nån som vet så jag kan leka sommaren som kommer också :Bugar

Det bästa är att bygga om oljepickupen i tråget,så den kan ta olja längre bak i tråget.

Det finns visst färdiga att köpa från olika Amerikanska siter.

Långa farbron skrev:
Det bästa är att bygga om oljepickupen i tråget,så den kan ta olja längre bak i tråget.

Det finns visst färdiga att köpa från olika Amerikanska siter.
Du vet ingen sida som man kan gå in på? :Bugar

På din honda 900 rr så behöver du egentligen bara hälla i mera olja!! vi brukar köra med 5 liter!! både till polarnas 600 or o min 954 a!! har gjort det i flera år nu och ingenting som har tagit nån skada!!

Björn

bonebreak skrev:
På din honda 900 rr så behöver du egentligen bara hälla i mera olja!! vi brukar köra med 5 liter!! både till polarnas 600 or o min 954 a!! har gjort det i flera år nu och ingenting som har tagit nån skada!!

Björn
Ja körde men den olje mängd man skulle ha men han sög ju inte i sig nån olja så jag har fått mekat en heldel är less på det vill ju köra men motorn tar ingen skadda då om man kör som vanligt med 5liter o inte på slangen?

Yoshi_gixxeRR skrev:
Jag tar hem modifierade oljepickuper från USA för stuntare.

.../Yoshi
Tar du hem krona o figther prylar också? pris på sånt?

SPID skrev:
Så du menar att du aldrig har kört mer än 110km/h också då :7peta

Man får väl inte köra fortare? :confused:

Joförresten, söder om Falkenberg finns en sträcka med 120 km/h som högsta tillåtna lagstadgade hastighet.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år