Köra ostrypt

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Jag hoppas inte att jag kapar tråden för mycket nu :)

Om man har kort för tung hoj, kör "en på pappret strypt hoj" men
strypningen bortplockad, försäkrad som tung.

Om man nu skulle vurpa eller köra in i någon, kan det då bli strul med
farbror blä eller försäkringsbolaget?

ta bort brickorna i insuget och behåll stoppet i förgasaren.. lite 50/50..

jävla byråkrati..

Men sedan förstår jag inte varför ska man få köra en Porsche med 300hk när man är 18 och nytaget körkort men inte en hoj med 110 hk tex.

Om du nu inte märkt det ännu?
Vi lever och bor i ett land som heter sverige. :)

Orkar inte läsa hela tråden... Dem får plocka ner din hoj i delar på plats. Om dem inte kan då så tar dem in hojen till station och så får du gå hem i full utrusning oavsett hur långt du har att gå hem.

Orkar inte läsa hela tråden... Dem får plocka ner din hoj i delar på plats. Om dem inte kan då så tar dem in hojen till station och så får du gå hem i full utrusning oavsett hur långt du har att gå hem.

Hur länge blev du av med kortet?

Kom igen H4 vafan först sitter du o skriver en novell om hur du o din pappa åker ner till juggan övningskör där kommer hem cykel opajja på vägen hit o dit att du har kämpat dig fram till körkortet grattis till det föresten...

Ska du sen riskera o bli av med det även om det e 1 månad kvar prövotiden tar slut hur kul är det nästa säsong säg i maj bli av med kortet i 3 månader för att du hade kört olovligt.

Kör med din strypsats... sen om 2 år får du endå köra tungt :) Har du ngt att se fram emot....

Se det från den ljusa sidan det kunde ha varit värre, tänk dig om du inte fick ditt kk i år.

aja nog sagt ger bara råd i slutändan e det ditt beslut...

Jed Mustafa säger abra kör försiktigt

Back