Köra, nu, Skåne?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag har äckligt tråkigt.. Ingen i Skåne som kan tänka sej att ge sej ut och köra hoj...? Vill åka nu.. Min är inte rolig att köra... Nån som vill ge sej ut nU??? NU!

marandy skrev:
Jag har äckligt tråkigt.. Ingen i Skåne som kan tänka sej att ge sej ut och köra hoj...? Vill åka nu.. Min är inte rolig att köra... Nån som vill ge sej ut nU??? NU!
jag hade gärna kört en tur.. om jag haft nått o köra :mad:
var ligger harlösa föresten :va

Kan inte idag. men om du är sugen på en runda imorgon så är jag på.. bara säg var och när (bor inte alltför långt ifrån revinge ju)

chukabowa skrev:
ja, det gör det ju.. vad dum jag är. har ju käkat pizza där flera gånger när man gjorde lumpen :kocko

Ja sedär, där har jag bott också, jävla liten håla det där, fast de kanske har fått lite mer grejor nu? Vem vet. :va

Mr.Dna skrev:
Kan inte idag. men om du är sugen på en runda imorgon så är jag på.. bara säg var och när (bor inte alltför långt ifrån revinge ju)

Visst! När kan du? :P

wonderwizard skrev:
hur långt e det till Harlösa då ?

Tjao, från kävlinge är det nog en 3 mil, men det klämmer du nog på 30 minuter skulle jag tro.

Hur långt är det till HBG från kävlinge? 4 mil eller nått i den stilen? Skulle tippa på 6 mil till harlösa från dig.

Äh, WW har ju prexis köpt fajtern och har inte tränat upp nackmusklerna för motorvägs körning ännu... :hihi

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D