Köra med mig?

Instabil skrev:
2397531 Jag skall ner till Tomelilla (på hoj) på fredag em .. du kan väl guida mig runt en sväng i K-stad.. jag bjussar på kaffe/glass på nått bra ställe ...

Nej det är ingen "date" jag är förlovad redan

:D Det är nästan straffpoäng på den!! :lol

JKay skrev:
2397552 :D Det är nästan straffpoäng på den!! :lol

Du e singel va:pannkyss

Till Emmilie om du känner för 10mil resa innan du e framme så kör som sagt RR från staffanstorp om onsdagarna
Där finns även olika grupper för att passa tempomässigt du e kanske snabb som bara den va vet jag ...

E de stunt du e intresserad av så e du välkommen ner på torsdag då e vi ett gäng som sticker ut till något ställe o leker man motorcyklarna:)

Last edited:
Tycker du ska pricka in en fin helg o komma upp till Jkpg,du får lite uppvärmnings mil på vägen hit mat o logi står givetvis jag för ;) Sen packar vi picknickkorgen och ger oss iväg på lite härliga utflykter =) Skulle det mot all förmodan börja regna så väntas det rykande varmt bad med bubblor o doftljus och undertiden lagar givetvis jag käk som intas med valfri dryck, en Spaa weekend helt enkelt :tummenupp

Jo nog kommer folk vilja köra med dig allt:D
Sett prov på det redan.
Hoppas du får någon att köra med också:tummenupp

AleX skrev:
2397570 Du e singel va:pannkyss

Till Emmilie om du känner för 10mil resa innan du e framme så kör som sagt RR från staffanstorp om onsdagarna
Där finns även olika grupper för att passa tempomässigt du e kanske snabb som bara den va vet jag ...

E de stunt du e intresserad av så e du välkommen ner på torsdag då e vi ett gäng som sticker ut till något ställe o leker man motorcyklarna:)

Jo jag har hört talas om onsdagsturerna, men har aldrig tatt mig dit eftersom jag inte känner någon där, är lite blyg sådä i börjam ju :rodnar Men får ta mig dit nån gång, tyvärr blir det inte imorgon eftersom jag ska jobba :(

Emmelie skrev:
2397253 Nu har jag alldeles strax fått iordning på min nya hoj,
så nu hoppas jag att det finns många skåningar som har
lust att ta en liten tur med mig! alltid kul att hitta "nya" vägar
o lära känna nytt folk!

/Emmelie

Du får ta din racer båge och svänga upp hitåt då ska jag visa dig dom mysigaste vägarna och bästa solnedgångarna ;-)

Folk var ju inte sena med svaren i alla fall.. :) Vi är ett gäng från Lund som kör tillsammans, rätt ofta..! Men det är ju en bit för dej att köra dit..!

var du i Landskrona igår förresten, på streetrace? Jag såg nån tjej som var med Alex och Green där, som var väldigt lik dej, och med en likadan hoj..! :)

Hej! jag kan åka över en helg och köra med dig så kan du ju komma över till Gotland och köra med mig om du vill.

Med den dar profilbilden kan det inte vara svart att fa folk kora med dig:)
Mig lockar du nastan over Atlanten, bara jag far slipstreama bakom dig:tummenupp

Hm synd man inte har hoj förtillfället.Hade gärna kommit upp och kört i dina trakter.
Där finns fina vägar o nya vyer.

Suck! kan inte bestämma mig vad jag ska ha för nytt åk,gör jag det så kan du vissa mig vägarna i dina trakter :)

Nu har jag alldeles strax fått iordning på min nya hoj,
så nu hoppas jag att det finns många skåningar som har
lust att ta en liten tur med mig! alltid kul att hitta "nya" vägar
o lära känna nytt folk!

/Emmelie

Du kan ju alltid komma förbi Hbg, för lite Söndags gaaaazz :tummenupp

men fatta att tråden startades förra sommaren!.. förmodligen inte så aktuellt längre

Rätt häftigt att denna tråden fortfarande är vid liv hehe,
startade den förra sommaren innan jag krascha min szr, vilken jag
sedan köpte tillbaka nu i våras hehe. Men men så kan det va,
jag är iaf ute o kör så fort vädret är bra :)

var du i Landskrona igår förresten, på streetrace? Jag såg nån tjej som var med Alex och Green där, som var väldigt lik dej, och med en likadan hoj..! :)

Jo, det va jag :yoparty

Ajaj inte krascha hojen!
Då var det dags för streetrace igen´. Det är precis utanför där jag bor. Gott ljud att lyssna på om man inte har möjlighet att gå ner dit. :tummenupp
Kom o kör lite hoj m. oss också tycker jag. :)

Ajaj inte krascha hojen!
Då var det dags för streetrace igen´. Det är precis utanför där jag bor. Gott ljud att lyssna på om man inte har möjlighet att gå ner dit. :tummenupp
Kom o kör lite hoj m. oss också tycker jag. :)

I lödde eller landskrona?
Klart jag kan, men det lär nog inte bli nån körning med
hojen ikväll iaf...

Back