Köra med luvtröja

För att man ser tuff ut, ser mer outlow ut, farligare ut osv= lättare att få fler brudar. Släpp sargen och ta på luvtröjan va:)

alternativet är som i mitt fall, att man har så groteskt fult skinnställ och vill dölja det så mkt? eller så kan det va så att man inte orkar tvätta hela skinnstället från insekter för det finns en lättare lösning......håll i hattten LUVTRÖJA!:yoparty lättre att tvätta alltså...:tummenupp

Juste fan! En sak som jag har undrat. Om jag skulle vurpa när jag kör med hoodie på, kommer inte jag göra illa mig som fan då eftersom jag inte glider på tröjan som jag annars hade gjort på skinnjackan? Eller driver hjärnan med mig.

Juste fan! En sak som jag har undrat. Om jag skulle vurpa när jag kör med hoodie på, kommer inte jag göra illa mig som fan då eftersom jag inte glider på tröjan som jag annars hade gjort på skinnjackan? Eller driver hjärnan med mig.

Jag tror nog att tröjan är söndergnagd och i slamsor efter inte allt för många centimeter asfalt.

ja, jag t.ex brukar ligga så sjukt mykke bah när jag typ brassar med luvtröjan! ...fan, typ så sjukt mycke likksåm så jante årkar åka mer med luvan på typ! ...eller så kan det vara kombon safety vest + tröja = svalt på sommaren.

Eftersom friktionen är 87ggr högre med en hoodi än ett skinnställ så kommer det ta tvärstopp, så ja förmodligen kommer du göra dig jävligt illa :tummenupp

Vill du dra på en tröjja över stället så var skinnet för billigt .. köp nytt och safta på den här gången :D

Jag tror nog att tröjan är söndergnagd och i slamsor efter inte allt för många centimeter asfalt.

Jupp. Helt rätt. Har provat ofrivilligt... :näsblod :gnissla :huvet

Men skinnet höll sig bättre på skinnstället iaf. Plus att man slipper diska bort så mycket insekter från magen o armarna när man åker på sommaren :tummenupp

Mitt skinställ ser ut att komma ifrån utlåning på en gokartbana från 80-talet..
skulle ALDRIG åka iväg utan en hoodie:O

De som kör med det en varmsommardag förstår jag mig inte på. Men är det 15graders på kvällen, då är det skönt. Fick ned min i cutsen på r6an, nu har jag en pc3 ivägen :huvet

De som kör med det en varmsommardag förstår jag mig inte på. Men är det 15graders på kvällen, då är det skönt. Fick ned min i cutsen på r6an, nu har jag en pc3 ivägen :huvet

jag har en oerhört praktisk sportcombi: jag får ner TVÅ tröjor om jag vill.. eller ett dåligt ihopvikt kapell, eller handduk och badkläder (praktiskt när det är varmt!) ja.. jag skulle nog antagligen få plats med det mesta om jag verkligen försökte...

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back