Köra med luvtröja

Att ha en beluvad-sporttröja(:p) har praktiska skäl oxå. Fungerar som utfällda broms-skärmar som det finns inom dragracing "sporten"...med andra ord ..mindre belastning på handlederna vid lagom fart :p dessutom så slipper man använda bromsarna lika mkt.. :p

mkt reklam på en gång!!!

- hoppas sponsoren blir glad nu :gnissla

öööh nääää - men du kanske använder en hoodie över kavajen? Klart det är ju coolt - lr nått...:näsblod

Kavaj??? Vad fan snackar du om, man kan väl för faen inte visa sig ute i kavaj!!!
Ska man på bröllop lr liknande har man ju på sig en fin fantomen outfit jööö.
Fattar du ingenting lr? :confused:

Det är så mycket enklare att efter en lång tur bara slänga in tröjan i tvätten istället för att behöva ställa sig och tvätta hela stället. Tröjan tar ju de flesta insekterna ;) sen går det ju fortare med tröja det vet ju alla riktiga mc förare *hehe*

Skit coolt med hoodie ... PUNKT SLUT...

Kör alltid med en huv tröja, skit coolt, skulle aldrig köra utan, känner mig jävligt naken då.... Kör för övrigt oftast med en med texten "fuck the law" på bröstet och "ACAB" på ryggen......:yoparty :yoparty (retar altid nån) :arsele

Öhhhhhhhhhhhhh, det var ett jävla tjat om hoodies.
Gör som jag, köp en SKJORTA och ha den utanpå skinnstället. Funkar riktigt bra ner till ca -8grader.....har du sen problem med att det drar kallt i halsen köp en slips eller fluga så ska du se att det blir varmt (tänk på att slpisen kan fastna i frambromsen eller ev. i drivpaketet)...Sen ser du ut som en yuppie oxå och får därför många babes som tror att du är en stekare.

Nee hatar luvtröjjor :)

det här är året då du vågar sa jag ju :D

Öhhhhhhhhhhhhh, det var ett jävla tjat om hoodies.
Gör som jag, köp en SKJORTA och ha den utanpå skinnstället. Funkar riktigt bra ner till ca -8grader.....har du sen problem med att det drar kallt i halsen köp en slips eller fluga så ska du se att det blir varmt (tänk på att slpisen kan fastna i frambromsen eller ev. i drivpaketet)...Sen ser du ut som en yuppie oxå och får därför många babes som tror att du är en stekare.

och du är från gävle...

Last edited:
och du är från gävle...[/QUOTE]

Ja, jag är från Gävle. Hittar vi någe fel på det oxå?

hur fick du det? i min cuts på R6an får man knappt plats med ett par extra vantar. :va

Vet inte om det var mer plats för att jag hade bytt till 01:ans undertail. Hade en 00a. Fick ned regn/windjacka där med :tummenupp

jag har en oerhört praktisk sportcombi: jag får ner TVÅ tröjor om jag vill.. eller ett dåligt ihopvikt kapell, eller handduk och badkläder (praktiskt när det är varmt!) ja.. jag skulle nog antagligen få plats med det mesta om jag verkligen försökte...

"Jag är inte dum... bara blondin!"

:rolleyes: :tummenupp

Last edited:
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back