Slut på gissningar...
tänkte väl det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Slut på gissningar...
mkt reklam på en gång!!!
- hoppas sponsoren blir glad nu
öööh nääää - men du kanske använder en hoodie över kavajen? Klart det är ju coolt - lr nått...![]()
För att man inte har råd med båda?Varför väljer du den ena hojjen före den andra när bara färger skiljer dom åt??
Ovanpå hjämen såklart.Vänder man tröjan bakochfram får man inga flugor på visiret då hellerNär du kör hoj? Ska du då ha den under eller ovanpå hjälmen??![]()
tänkte väl det...
Men kom då med EN enda bra anledning att ha huva på din tröjja när du kör mc![]()
när det är som varmast i juli och augusti, så plockar du fram vattenflaskan du förvarar i huvan. t.o.m om du kör i 200+
![]()
![]()
![]()
Nee hatar luvtröjjor![]()
Öhhhhhhhhhhhhh, det var ett jävla tjat om hoodies.
Gör som jag, köp en SKJORTA och ha den utanpå skinnstället. Funkar riktigt bra ner till ca -8grader.....har du sen problem med att det drar kallt i halsen köp en slips eller fluga så ska du se att det blir varmt (tänk på att slpisen kan fastna i frambromsen eller ev. i drivpaketet)...Sen ser du ut som en yuppie oxå och får därför många babes som tror att du är en stekare.
och du är från gävle...
hur fick du det? i min cuts på R6an får man knappt plats med ett par extra vantar.![]()
jag har en oerhört praktisk sportcombi: jag får ner TVÅ tröjor om jag vill.. eller ett dåligt ihopvikt kapell, eller handduk och badkläder (praktiskt när det är varmt!) ja.. jag skulle nog antagligen få plats med det mesta om jag verkligen försökte...
För att man inte har råd med båda?
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten