Köra med danskar på Knudan

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mountainbike is the closest for now...
Så ska jag försöka mig på att köra med danskar på Knudan. :eek:

Racing4fun (danska Bike) är arrangör, och det ska bli spännande att se hur olikt det är typ smc's och bike events' dagar.

Nackdel: dyrt jämfört med våra svenska arrangörer: 1350 dkk!!! Men vad gör man med grym lust för att lära sig köra bana och testa sin nya hoj...

Ja ja, återkommer med rapport. :)

Tweetie skrev:

Racing4fun (danska Bike) är arrangör, och det ska bli spännande att se hur olikt det är typ smc's och bike events' dagar.

Nackdel: dyrt jämfört med våra svenska arrangörer: 1350 dkk!!! Men vad gör man med grym lust för att lära sig köra bana och testa sin nya hoj...

Se upp för galna danskar som hoppar av hojen o låter den rulla tvärs över banan bara.. you know what I mean! :hihi

Tweetie skrev:

Glöm inte gasa :tungan

Så. Nu är jag hemma igen. Lite trött och lite besviken. :( Tempot: alldeles för lågt. Blev bättre mot slutet. Men nu har jag lärt att om jag kör med dem igen, så blir det minst blå grupp.

Hade oturen att hamna i ett gäng som skulle öka farten rätt snabbt(bra plan iaf) , var det meningen, men några danskar utan självinsikt :4skrika förstörde fartdelen rätt duktigt. :mad:

Dessutom var vi totalt 30 pers i vår totala grupp som sedan delades in på 3 "mindre" grupper á 10 st= för många enligt mig.

Annars var själva arrangemanget bra och i tid och så. Och, jepp det är sant, nästan inga avåkningar. Inga skador vad jag förstått iaf. :tummenupp

Det som är bra med dessa är att man kan köra med banhojen oavsett grupp man väljer. :tummenupp Det är dock rätt dyrt.

Men nu har jag prövat det iaf.

Swappe skrev:
Se upp för galna danskar som hoppar av hojen o låter den rulla tvärs över banan bara.. you know what I mean! :hihi

Denna urtyp var tydligen inte anmäld idag, inte i min grupp iaf. Tyvärr dock typen: jättelångsammast-och-bromsa-överallt-även-om-det-inte-behövs... :tungan

Tweetie skrev:
Denna urtyp var tydligen inte anmäld idag, inte i min grupp iaf. Tyvärr dock typen: jättelångsammast-och-bromsa-överallt-även-om-det-inte-behövs... :tungan

Usch lite tråkigt att det skulle bli så när man lagt ut pengarna
på bra bankörning :gnissla men i morgon får du köra fort :yoparty
För KM:et skall du väl köra :banana

micke.a skrev:
Usch lite tråkigt att det skulle bli så när man lagt ut pengarna
på bra bankörning :gnissla men i morgon får du köra fort :yoparty
För KM:et skall du väl köra :banana

Nä, jag ska faktiskt inte köra i morgon. Just nu känns det faktiskt bäst så; är så j-a lack...

Grundorsaken är att jag jobbar em i morgon, och visste inte om jag skulle hinna köra klart, packa hoj och köra hem innan jag ska till jobbet. Kommer dock och tittar/hejar på er andra tills jag måste iväg till danmark.

Tweetie skrev:
Nä, jag ska faktiskt inte köra i morgon. Just nu känns det faktiskt bäst så; är så j-a lack...

Grundorsaken är att jag jobbar em i morgon, och visste inte om jag skulle hinna köra klart, packa hoj och köra hem innan jag ska till jobbet. Kommer dock och tittar/hejar på er andra tills jag måste iväg till danmark.

Ok då syns vi :tummenupp

*/ ?>
Back