Köra ifrån snuten med mm?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Nån som vågat sig på det ännu?

Vad kan polisen göra? Köra över dig så du stannar?

Borde vara lätt eller?

Tänkte bara eftersom jag ser många som kör på gatan överallt o rätt vad det är så har de(ni) snuthäng kanske.

Vet inte hur jag själv reagerat om de hade fått för sig att jaga mig. Kanske hade stannat.
Hade ju aldrig stannat med vanliga hojen iaf.

Mavve skrev:

Borde vara lätt eller?

Tänkte bara eftersom jag ser många som kör på gatan överallt o rätt vad det är så har de(ni) snuthäng kanske.

Vet inte hur jag själv reagerat om de hade fått för sig att jaga mig. Kanske hade stannat.

det smartaste hade nog varit att gör tvärtom.. stanna med den vanliga hojjen och köra vidare med minimoton.. Inte för att man ska köra vidare i något fall men ändå...

Meli skrev:
det smartaste hade nog varit att gör tvärtom.. stanna med den vanliga hojjen och köra vidare med minimoton.. Inte för att man ska köra vidare i något fall men ändå...

Okej.
Jag tycker att det är enklare att köra mellan filerna i kanske 70-80 i stan för att på så sätt komma undan polisen som inte kan göra likadant.
Detta har jag inte testat mer än vid ett rödljuse och med 900an. Fast han kom aldrig ifatt iaf :) det hade han nog gjort om jag suttit på en minimoto...

hehe jo det går o köra ifrån snuten med minimoto .
det är inga problem om det är i stan eller så då e det ju bara att köra in på ett område o köra ut någon annanstans.....gorde det härom dan fan va knäckta de blev :näsblod

westerbrand skrev:
hehe jo det går o köra ifrån snuten med minimoto .
det är inga problem om det är i stan eller så då e det ju bara att köra in på ett område o köra ut någon annanstans.....gorde det härom dan fan va knäckta de blev :näsblod
Det är väl bara att stanna och ta den under armen och gå.

På moppetiden så gick jag med moppen när jag hade sett polisen, stängde av motorn innan dom såg mig, såg ju saftblandarna.

Men iaf, jag började leda moppen, polisen körde upp bredvid mig o skrek att jag skulle stanna, jag stannade då o frågade vad han ville mig.

Han frågade om moppen var trimmad, ja sa jag då, sen skulle han dra lämpet osv osv o ge mig böter o ha sig.

Sa då till honom att han inte har sett mig köra så grund för brott finns inte, man får väl gå med en trimmad moped eller?

Han började då gapa om att släpa ner moppen på stationen o skruva av allt trim på den.

Fick säga allt trim jag hade på skrotet, sen sa han att jag skulle komma ner på stationen o visa att den var otrimmad dagen efter. :3freak

Så gå iväg med den under armen håller nog inte om dom har sett dig köra.

Det går alldeles utmärkt att köra ifrån herr länsman på minimoto. Tro mig, jag vet! :)

Mavve skrev:

Borde vara lätt eller?

min hoj va ute en sväng igår kväll, var precis på väg att åka hem... då snuten får syn på sitt hat objekt no1 i denna håla. de sätter av efter som ett par pistol skott, och tror att de ska få stopp på ekipaget... men tre kvarter längre ner så sluter de upp ännu en blå-vit, sedan en till. så fyra blå-vita mot min hoj, då var det bara att ge upp... så vxl ner två och gav full trottel, sedan på ett par minuter drygt stod den hos en kompis ca 1,2 mil utan för stan, :va :tummenupp

pittbull skrev:
min hoj va ute en sväng igår kväll, var precis på väg att åka hem... då snuten får syn på sitt hat objekt no1 i denna håla. de sätter av efter som ett par pistol skott, och tror att de ska få stopp på ekipaget... men tre kvarter längre ner så sluter de upp ännu en blå-vit, sedan en till. så fyra blå-vita mot min hoj, då var det bara att ge upp... så vxl ner två och gav full trottel, sedan på ett par minuter drygt stod den hos en kompis ca 1,2 mil utan för stan, :va :tummenupp
Växla ner 2 växlar med Minimoto??

pittbull skrev:

c000lt

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...